تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۷
۰
کد مطلب : ۲۰۸۸۸

اجرای دوره آموزش تخصصی ویژه مسئولین هیئات مذهبی بانوان غرب تهران

اجرای دوره آموزش تخصصی ویژه مسئولین هیئات مذهبی بانوان غرب تهران
به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان تهران، حبیب جمشیدی، مسئول اجرائی دوره های آموزش تخصصی تبلیغات اسلامی شمال غرب گفت: ششمین دوره آموزش تخصصی ویژه مسئولین تشکل های دینی بانوان این اداره با هدف تبیین نقش مهم هیئات مذهبی در تحکیم فرهنگ اسلامی این منطقه از تهران برگزار شد.

جمشیدی گفت: در این دوره آموزشی که با حضور۱۵۰ نفر از مسئولین هیئات مذهبی بانوان و همچنین بانوان فرهیخته منطقه شمال غرب تهران برگزار شد، حجت‌الاسلام سید احمد حسینی الست، استاد این دوره، در خصوص اهمیت نقش هیئات مذهبی بانوان در تحکیم فرهنگ اسلامی و احیای فرهنگ عفاف و حجاب و همچنین ضرورت توجه به نقش ارزنده بانوان در تربیت صحیح نسل آینده کشور مطالبی را بیان کرد.

حجت‌الاسلام حسینی الست، با اشاره به عملکرد بسیار مهم بانوان در تاریخ صدراسلام گفت: بانوان همواره در عرصه های فرهنگی و مذهبی به خصوص در تربیت صحیح نسل آینده کشور به‌عنوان یک عنصر تاثیرگذار، نقش آفرینی کردند.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: امروز زنان جامعه اسلامی در بعد تربیتی نسل جوان می توانند مهم ترین نقش را در آسیب زدائی فرهنگ ریشه دار اسلامی، از آزادی بی بندباری غربی ایفا کنند.

گفتنی است این دوره آموزشی یکشنبه ۳۰ شهریورماه جاری، در سالن آمفی تئاترشهید حیدری واقع در انتهای خیابان استاد معین برگزار شد.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما