رضایت‌مندی زائران ایرانی/ ۳ ذی‌الحجه؛ افتتاح بخش‌های جدید مسجدالحرام

ایکنا , 5 مهر 1393 ساعت 9:29

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت با اعلام رضایت زائران ایرانی حاضر در مکه و مدینه از شرایط پروازها و اسکان در این دو شهر، گفت: سوم ذی الحجه بخشی از طرح توسعه مسجدالحرام که آماده شده، افتتاح می شود.


حجت الاسلام مهدی شهسواری، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت که هم اینک در مکه مکرمه به سر می‌برد با اشاره به اینکه تاکنون شرایط زائران ایرانی خوب بوده، پرواز زائران مدینه قبل به پایان رسیده و رضایت مندی خوبی در میان زائران از نظر پروازها، غذا، حمل و نقل و ... وجود داشته است، گفت: مشکل جدی تاکنون بروز نکرده است و طی روزهای آینده نیز تمامی زائران ایرانی حاضر در مدینه وارد مکه می‌شوند.

وی به برگزاری باشکوه دو دعای کمیل در مدینه منوره نیز اشاره و اظهار کرد: پروازهای زائران ایرانی به فرودگاه جده تا روز چهارم ذی القعده ادامه دارد و پس از این تاریخ زائران برای آغاز عملیات حج و تشریق آماده می‌شوند.

حجت الاسلام شهسواری در خصوص ساخت و سازهای مسجدالحرام نیز گفت: این ساخت و سازها و سازه اطراف کعبه تاکنون مشکلی برای زائران ایجاد نکرده است و بر اساس اعلام مسئولان عربستان تا سوم ذی الحجه بخشی از طرح توسعه مسجدالحرام که آماده شده، افتتاح می‌شود.


کد مطلب: 20905

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/20905/رضایت-مندی-زائران-ایرانی-۳-ذی-الحجه-افتتاح-بخش-های-جدید-مسجدالحرام

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir