همایش تجلیل از شهدای مداح و مداحان ایثارگر گلستان برگزار شد

مهر , 6 مهر 1393 ساعت 11:04

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: امروزه انقلاب اسلامی در حال صادر شدن به همه جهان است و خیلی از کشورها بیدار شده و الگوی خودشان را اسلام می دانند.


حجت لاسلام جعفر رعایتی ظهر شنبه در همایش تجلیل از شهدای مداح و مداحان ایثارگر اظهار کرد: اگر انقلاب را انگشتر زیبای دنیای اسلام بدانیم بسیج بدون شک نگین این انقلاب است.

وی گفت: روحانیون و مداحانی که درگیر مسائل دنیوی هستند نمی توانند الگو باشند و افراد را هدایت کنند و این ها در کنار شور باید شعور هم در بین جامعه ایجاد کنند.

رعایتی با بیان اینکه مداحان و روحانیون باید حقیقت را برای مردم بیان کنند، افزود: امام حسین (ع) و اهل بیت آن مداحی را می پذیرد که همه وجودش پاک باشد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: مداحان برای اینکه تاثیر بیشتری در مردم داشته باشند نیازی نیست که دروغ و زیاده روی کنیم و صحبت های ما باید حقیقت داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه اگر مرده دلی را زنده کنیم مثل این است که تمام مردم عالم را زنده کرده ایم تصریح کرد: هدایت کردن یک گمراه فضیلت بالایی دارد.

وی با بیان اینکه امروزه بعضی از مداحان و روحانیون خواسته یا ناخواسته برای دشمن کارمی کنند افزود: ما برای امام حسین(ع) کار می کنیم و باید هیات رزمندگان اسلام را تقویت کرده که با تمام وجود و مثل گذشته به میدان بیایند.

حجت لاسلام رعایتی در مورد عزاداری های ماه های محرم و صفر گفت: باید سعی کنیم حسینیه ها، تکیه ها و مساجد که همه مردم حضور دارند و اجتماع بیشتری است را رونق دهیم.

وی با بیان اینکه ایران با حداقل امکانات و تجهیزات در مقابل حداکثر توان دشمن ایستادگی کرد، اظهار کرد: با استقامت و ایستادگی مردم توانستیم تمام خاک ایران را حفظ کنیم و نگذاریم یک وجب از خاک ایران را از ما بگیرند.

رعایتی در مورد هدف ما از انقلاب اسلامی گفت: حق و باطل همیشه در تضاد و جنگ بوده اند و هدف ما رسیدن به انقلاب بزرگ امام زمان(عج) بود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: تحکیم و تقویت قدرت بازدارندگی و دفاعی امروز ایران اسلامی نیز به برکت ایستادگی دلاورمردان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس است.

در انتهای این همایش از شهدای مداح و مداحان ایثارگر و مدیران هیات های مذهبی ایثارگر استان گلستان تقدیر و تشکر شد.


کد مطلب: 20931

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/20931/همایش-تجلیل-شهدای-مداح-مداحان-ایثارگر-گلستان-برگزار

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir