منظم‌ترین و بزرگترین شبکه دینی و اجتماعی درکشور متعلق به هیئات مذهبی است

سازمان تبلیغات اسلامی , 7 مهر 1393 ساعت 9:44

نشست مشترک فصلی شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان استان کرمانشاه با حضور مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی برگزارشد.


به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در این جلسه رضا معممی مقدم به تشریح جایگاه هیئات مذهبی و مداحان در سطح کشور پرداخت.

وی گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظلله العالی) در دوران پس ازپیروزی انقلاب اسلامی رویش‌های انقلاب همواره بیشتر از ریزش‌ها بوده است بنابراین داشتن روحیه امید و تلاش درعرصه تبلیغی باید همیشه مورد توجه باشد.

معممی مقدم افزود: منظم‌ترین و بزرگترین شبکه دینی و اجتماعی در کشور متعلق به هیئات مذهبی است و این ظرفیت عظیمی است که می‌توان با مدیریت صحیح از آن بهره‌برداری کرد.

مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اهمیت مجهز شدن به فناوری‌های پیشرفته و علم روز در عرصه تبلیغ، خاطر نشان کرد: هنر فعالان عرصه دینی و مذهبی جذب فرهیختگان و نقش دادن به آنهاست و مادامی که این اصل مورد توجه باشد بین این دو فاصله نخواهد افتاد.

وی درپایان گفت: شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان شهرستان‌ها با ایجاد اتاق فکر باحضور پیشکسوتان عرصه دینی و فرهنگی و اندیشمندان این حوزه، می تواند راه‌گشای برنامه‌ها و مسائل این عرصه خطیر باشد.

در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام مجتبی فتح الهی نژاد معاون فرهنگی و آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، به تشریح اقدامات و برنامه‌های کانون مداحان پرداخت.

وی گسترش کمی و کیفی برنامه‌های دینی و مذهبی را مرهون تلاش‌های هیئات مذهبی و مداحان دانست و زحمات آنان را قابل تقدیر دانست.

درانتهای جلسه مسئولان شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان شهرستان‌های استان کرمانشاه به طرح دیدگاه‌های خود پرداخته و مطالب و نظرات خود در حوزه هیئات مذهبی و مداحان را با مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در میان گذاشتند.

گفتنی است، این جلسه شنبه ۵مهر ۹۳ درمحل سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه برگزار شد.


کد مطلب: 20940

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/20940/منظم-ترین-بزرگترین-شبکه-دینی-اجتماعی-درکشور-متعلق-هیئات-مذهبی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir