تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ تير ۱۳۸۷ ساعت ۱۷:۳۶
۰
کد مطلب : ۲۰۹۶
رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات در غرب استان تهران خبرداد:

اجراي دو طرح عمراني حرم حضرت علي (ع) توسط مردم غرب استان تهران

به گزارش خیمه، سيدنورالله حسيني با اعلام این خبر گفت: در اين راستا و با تمهيدات انديشيده شده در نظر داريم در سال‌جاري طرح‌هايي شامل ترميم رواق بالاي سر آن حضرت و احداث ده نخل نور در محوطه بارگاه اين امام بزرگوار را از محل كمك‌هاي نقدي و غيرنقدي مردم در غرب استان تهران تأمين كنيم. 

وي با اشاره به اينكه هم اكنون براي ترميم اين رواق مطهر، 3هزار متر مربع سنگ تزييني خريداري شده است، گفت: اين سنگ‌هاي تزييني هم اكنون به نجف اشرف انتقال داده شده است. 

رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات در غرب استان تهران همچنين احداث چهار آب‌نما، خريد سنگ مرمر و ترميم كاشي‌هاي اطراف حرم حضرت علي (ع) را نيز از ديگر اقدامات اين ستاد در غرب استان تهران عنوان كرد. 

حسيني تصريح كرد: شهروندان در غرب استان تهران مي‌توانند كمك‌هاي نقدي خود را به شماره حساب‌هاي 3هزار و 100 و 3هزار و 300بانك ملي به ترتيب در شعبه مركزي و مصباح كرج واريز كنند. 

بنابرگزارش فارس، وي تأكيد كرد: مردم در شهرستان‌هاي غرب استان تهران مي‌توانند همچنين با حضور در مساجد شهر كمك‌هاي خود را به رابطين ستاد بازسازي عتبات عاليات كه داراي كارت شناسايي هستند داده و از آنان قبض مهر شده اين ستاد را دريافت كنند.

نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما