تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۲
۰
کد مطلب : ۲۰۹۸۵

نقد مداحان توسط شبکه‌های ماهواره‌ای، جهت‌گیری صحیح نظام را نشان می‌دهد

نقد مداحان توسط شبکه‌های ماهواره‌ای، جهت‌گیری صحیح نظام را نشان می‌دهد
رضا معممی‌مقدم در تشریح برنامه‌های این سازمان به برگزاری اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان حسنی اشاره کرد و گفت: این اجلاس بین‌المللی در تاریخ ۲۳ مهر به میزبانی استان خوزستان در شهر اهواز برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مداحان ما امروزه توسط شبکه‌های ماهواره‌ای نقد می‌شوند و این نشان‌دهنده این است که جهت‌گیری نظام صحیح بوده است. این امر باعث شده افرادی‌که از فرهنگ ما به‌دور هستند و مخالف با آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی ما هستند با ترویج بی‌بندوباری، دین‌گریزی و... فرهنگ و ارزش‌های ما را به نقد بکشند.

معممی‌مقدم با بیان این‌که «کانون مداحان یک تشکل پدرانه است» گفت: برنامه‌های ما برای مداحان شامل صدور کارت عضویت، برگزاری سومین دوره سراسری انتخابات کانون مداحان و شعرای آیینی، راه‌اندازی رادیو اینترنتی هلال برای مداحان و کنگره شعر عاشورایی است که این کنگره در ایام محرم امسال در برخی استا‌ن‎ها برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: سازمان تبلیغات اسلامی برای مداحان سامانه ۹۰۹۲۲۰۱۶۲۰ را جهت دسترسی به آخرین اشعار همراه با نغمات و گرفتن متن کامل مداحی در نظر گرفته است و علاوه بر این تدوین طرح تربیت مدرسی مداحی و همکاری برای گزینش مداحان و اعزام مداحان به عتبات عالیات و حج از دیگر برنامه‌های ماست.

مدیرکل تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی کشور در رابطه با حضور روحانیون در هیئات مذهبی گفت: با وجود این‌که تعداد هیئات مذهبی بیشتر از روحانیون است؛ لذا امکان بازدید از تمامی هیئت‌ها محقق نشده است.
مرجع : ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما