تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۳
۰
کد مطلب : ۲۰۹۹۹

سومین دوره انتخابات کانون مداحان و شاعران آیینی برگزار می شود

سومین دوره انتخابات کانون مداحان و شاعران آیینی برگزار می شود
محمد حسین کبیر، رئیس کانون مداحان گلستان، دهم مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: سومین دوره انتخابات کانون مداحان و شاعران آیینی همزمان با سراسر کشور در روز جمعه (۱۲ دی) سال جاری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه فعالیت های چشمگیری از سوی کانون مداحان و شاعران آیینی صورت گرفته است، افزود: تاکنون بر اساس ابلاغیه های سازمان تبلیغات اسلامی و سیاست های حوزه تشکل های دینی و مراکز فرهنگی در تحقق منویات مقام معظم رهبری اقدامات لازم انجام شد.

کبیر اظهارداشت: کانون مداحان و شاعران آیینی با فراخوان جامعه هدف در قالب یک انتخابات اعضا تحت عنوان هیئت رئیسه کانون مداحان و شاعران آیینی نیز برگزیده می شود.

وی بیان اینکه فراخوان سومین دوره کانون مداحان و شاعران آیینی از (۷ مهر) سال جاری آغاز شده است، تصریح کرد: متقاضیان می توانند با در اختیار داشتن مدارک لازم نسبت به صدور کارت اقدام کنند.

کبیر داشتن کارت مداحی را شرط لازم برای افراد کاندیدا دانست، افزود: پس از اینکه مداح و شاعر آئینی در سامانه کانون مداحان و شاعران آئینی شهرستان مربوطه توسط سازمان تبلیغات اسلامی مورد تائید قرار گرفت نسبت به صدور کارت آنان مبادرت خواهد شد.

رئیس کانون مداحان گلستان اظهارداشت: تعداد دو هزار و ۷۶۲ مداح و شاعر آیینی اعم از خواهران و برادران در استان گلستان فعالیت می کنند که فرم بانک اطلاعاتی برخی از آنان کامل نیست که با این فراخوان جدید مقدمات تکمیلی اطلاعات آنان فراهم خواهد شد.

وی برگزاری یازدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی، تجلیل و تکریم از مادران و همسران شهید، تکریم از مداحان، شاعران و تعزیه خوانان را از فعالیت های این کانون اعلام کرد.
مرجع : شبستان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما