سومین جشنواره شعر غدیر از برگزیدگان خود تجلیل می‌کند

ایکنا , 14 مهر 1393 ساعت 13:56

سومین دوره جشنواره سراسری شعر غدیر با عنوان «دوباره غدیر» فردا سه‌شنبه ۱۵ مهر ماه برگزار و طی این مراسم از ۱۸ اثربرگزیده شاعران آیینی کشور در حوزه غدیر تجلیل می شود.


جشنواره سراسری شعر غدیر با عنوان (دوباره غدیر) به همت بنیاد بین‌المللی غدیر فردا سه‌شنبه ۱۵ مهر ماه در تالار حافظیه شهر شیراز برگزار می‌شود.

در این جشنواره که سومین دوره خود را سپری می‌کند، ۱۸ اثر منتخب از شعرای کشورمان با محوریت موضوع غدیر مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

سخنرانی غلامعلی حداد‌عادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب پارسی، امام جمعه شهر شیراز و حسین ظریف‌منش مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر از بخش‌های دیگر این جشنواره است که فردا بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

اسامی برگزیدگان جشنواره سراسری شعر غدیر به این شرح است: محمد سهرابی از تهران، احمد بابایی از تهران، قائم صرافان از اصفهان، مجید نجفی از تهران، مصطفی توفیقی از مشهد، بهنام صدقی از آذربایجان شرقی، محسن کاویانی از قم، محسن ناصحی از اصفهان، سید علی اکبرسلیمانی از کهکیلویه وبویر احمد، سید مهدی حسینی نژاد از ایلام، علی سلیمانی از همدان، مهدی مردانی از قزوین، عباس چشامی از تهران، علی فردوسی از اصفهان، مجتبی صفدری از کرج، هادی فردوسی از شیراز، محمد تقی جعفری تفضل از همدان و عالیه مهرابی از یزد.


کد مطلب: 21020

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/21020/سومین-جشنواره-شعر-غدیر-برگزیدگان-خود-تجلیل-می-کند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir