مديركل سازمان تبليغات اسلامي استان قزوين:

با مداحان فاقد مجوز برخورد مي‌شود

11 تير 1387 ساعت 17:35

مديركل سازمان تبليغات اسلامي استان قزوين گفت: با افرادي كه مجوز مداحي نداشته باشند و در مجالس در قالب مداحي به تبليغ و بيان تحريفات بپردازند برخورد می شود.


به گزارش خیمه، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهار داشت: ما در استان قزوين داراي تعداد زيادي مداح هستيم كه برنامه‌ريزي صورت گرفته است تا اين افراد شناسايي و با دريافت مجوز سازماندهي شوند. 

علي اكبر حاجي عزيزخاني  ادامه داد: در حال حاضر80 درصد مداحان استان شناسايي شده‌اند و كانون مداحان نيز در استان تشكيل شده و اين افراد بيمه خواهند شد. 

مديركل سازمان تبليغات اسلامي استان قزوين اضافه كرد: مداحان تا دو ماه فرصت دارند تا با مراجعه، براي آنها پرونده‌اي در كانون مداحان تشكيل و به آنها مجوز مداحي داده شود. 

وي تصريح كرد: با افرادي كه بدون مجوز و در قالب مداحي در مجالس و مراسم‌هاي مختلف به تبليغ و ترويج تحريفات بپردازند به شدت برخورد شده و به دادگاه ويژه روحانيت معرفي خواهند شد. 

عزيزخاني تأكيد كرد: در استان قزوين نيز تعدادي مداح متخلف شناسايي شد كه برخي از آنها سواد و اطلاعات ديني نداشتند و تعدادي از اين افراد نيز معتاد بودند لذا شناسايي و ساماندهي مداحان امري ضروري است.
 
بنابرگزارش فارس، وي در خصوص نحوه صدور مجوز براي مداحان اظهار داشت: در صدور مجوز براي مداحان و تشكيل پرونده، سوابق افراد بررسي و عدم سوء پيشينه دريافت مي‌شود و سپس كميسيوني متشكل از نمايندگان فرمانداري، نيروي انتظامي، سازمان تبليغات و هيئت‌ها براي مداحان مجوز صادر مي‌كند.


کد مطلب: 2103

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/2103/مداحان-فاقد-مجوز-برخورد-مي-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir