تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۸۷ ساعت ۱۸:۱۸
۰
کد مطلب : ۲۱۰۶
در سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) صورت می گیرد؛

تجلیل از 30 جوان برتر تشكل‌های مذهبی كشور

به گزارش خیمه، حجت‌الاسلام‌والمسلمين «يعقوب ديلمقانی» رئيس تشكل‌های دينی و مراكز فرهنگی سازمان تبليغات اسلامی گفت: هم‌زمان با فرارسيدن روز ميلاد حضرت علی‌اكبر(ع) در ماه شعبان كه با عنوان نمادين «روز جوان» در كشور نام‌ گرفته است، جوانان برتر بهترين تشكل‌های دينی كشور تجليل می‌شوند.

وی از برگزاری اجلاس دو روزه‌ای با حضور جوانان برتر خبر داد و افزود: هدف از برگزاری اين جلسه به نمايش گذاشتن وحدت و هماهنگی اعضای شورای هماهنگی تشكل‌های جوان است كه سه‌شنبه و چهارشنبه 22 و 23 مردادماه برگزار می‌شود.

ديلمقانی تصريح كرد: مسئولان تشكل‌های 30‌گانه سراسر كشور می‌توانند يك نفر از برترين اعضای خود را به سازمان تبليغات اسلامی معرفی كنند تا علاوه بر تجليل از آن‌ها در اجلاس مذكور به‌عنوان نماد جوان برتر معرفی شوند.

به گفته رئيس تشكل‌های دينی و مراكز فرهنگی سازمان تبليغات در نخستين دوره تجليل از جوانان برتر كه امسال به‌همت سازمان تبليغات اسلامی برگزار می‌شود، تشكل‌هايی كه جوان برتر را معرفی می‌كنند بايد از ويژگی‌هايی همچون فعاليت مستمر و هفتگی، استفاده از امكانات، دارايی‌ها و ظرفيت موجود، داشتن مخاطبان جوان با تعدادی بالغ بر 1000 نفر، استفاده از روحانيون ثابت در تبيين مسائل دينی، تنوع برنامه‌های فرهنگی، استفاده از رايانه در ارائه موضوعات خود، پرهيز از آسيب‌ها و انحرافات در فعاليت‌های فرهنگی تشكل و داشتن روحيه جوان‌مردی با الگو قرار دادن حضرت علی‌اكبر(ع) برخوردار باشند.

بنابرگزارش ایکنا، ديلمقانی در پايان گفت: بر اساس تصميم‌گيری‌های مسئولان سازمان تبليغات، 30 نفری كه در اين اجلاس مورد تجليل قرار می‌گيرند در قالب ديدار با مقام معظم رهبری، رياست جمهور يا رئيس مجلس شورای اسلامی از رهنمودهای آنان برای تقويت كيفی و كمی فعاليت‌های خود بهره می‌گيرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما