تلاش دشمن برای فتنه‌انگیزی در هیئات مذهبی

سازمان تبلیغات اسلامی , 16 مهر 1393 ساعت 14:00

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران گفت: دشمن سعی دارد در هیئات مذهبی رخنه و فتنه‌انگیزی کند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام رحمت‌الله رضوی‌راد در جلسه هم اندیشی اعضای شورای هیئات مذهبی استان‌های قم و مازندران با ابراز خرسندی از همفکری اعضای شورای هیئات مذهبی قم و مازندران اظهار کرد: عشق و ارادت مردم مازندران به دین اسلام و اهل بیت زبانزد خاص و عام بوده و مردم این استان در تشکیل حکومت علوی و شیعی پیشتاز بودند.

وی تاکید کرد: در منطقه طبرستان ایثارگری‌های فراوانی برای حکومت علوی و شیعی شده و بزرگان زیادی تقدیم جامعه شیعی شده‌اند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران به سابقه دیرینه تشکیل هیئات مذهبی اشاره کرد که در تعالی بخشی به روحیه دینی و اعتقادی مردم تاثیر شگرفی داشته و دارد.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد اضافه کرد: در طول انقلاب اسلامی هم این هیئات مذهبی بودند که عشق و ارادت خود را نسبت به انقلاب، امام و رهبری به اثبات رساندند. در دوران جنگ تحمیلی نیز هیئات مذهبی حضور چشمگیری داشتند.

وی با بیان اینکه بعد از جنگ تحمیلی، دشمنان در صدد رخنه و فتنه انگیزی در هیئات مذهبی بودند اظهار کرد: خوشبختانه شورای هیئات مذهب در ساماندهی، هدایت و نظارت بر هیئات مذهبی نقش بسیار خوبی ایفا کردند و چون هیئات مذهبی مردمی بودند، اعضای شورای هیئات هم از میان مسئولان هیئات مذهبی که همان مردم هستند انتخاب شدند که بدون دریافت حقوق و مزایا در این شورا فعالیت می‌کنند.


کد مطلب: 21064

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/21064/تلاش-دشمن-فتنه-انگیزی-هیئات-مذهبی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir