همایش هیئات مذهبی و مداحان بخش خلجستان قم برگزار شد

سازمان تبلیغات اسلامی , 19 مهر 1393 ساعت 11:00

همایش ولایی هیئات مذهبی و مداحان بخش خلجستان قم با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و امام جمعه دستجرد برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، در این همایش علاوه بر حجت‌الاسلام عباس اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام ماشاء الله ابراهیمی امام جمعه دستجرد، حجت‌الاسلام محمد قنبری سرپرست اداره تبلیغات اسلامی دستجرد و علیرضا سلمانی مسئول شورای هیئات مذهبی بخش خلجستان سخنرانی کردند.

حجت‌الاسلام اسکندری مردمی بودن را افتخار و مزیت مهم برای هیئات مذهبی دانست و تاکید کرد: هیئات مذهبی باید ضمن رعایت انسجام درونی از هر گونه اقدامی که منجر به رقابت‌های ناسالم در هیئات می‌شود پرهیز کنند.

وی همچنین بر لزوم رعایت نظم و انضباط و در نظر گرفتن توطئه‌های دشمنان علیه شیعه و نیز پرهیز از طرح مسائل اختلاف انگیز تاکید کرد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جمعه دستجرد نیز در این مراسم از فعالیت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان در زمینه ساماندهی هیئات مذهبی قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام قنبری سرپرست اداره تبلیغات اسلامی دستجرد نیز با قدردانی از مسئولان هیئات مذهبی در گرامیداشت مناسبت‌های مختلف به نزدیک بودن ماه محرم اشاره کرد و خواستار پرهیز از آسیب‌ها و انحرافات در عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) شد.

سلمانی رئیس شورای هیئات مذهبی بخش خلجستان دیگر سخنران این مراسم بود که اظهار کرد: هیئات مذهبی از دل مردم ایجاد شده و امیدواریم به صورت مردمی هم اداره شوند.




کد مطلب: 21074

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/21074/همایش-هیئات-مذهبی-مداحان-بخش-خلجستان-قم-برگزار

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir