تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۴
۰
کد مطلب : ۲۱۰۷۶

همایش بزرگ خادمان ولایت در همدان برگزار می‌شود

همایش بزرگ خادمان ولایت در همدان برگزار می‌شود
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری همایش ۱۰ هزار نفری خادمان ولایت در همدان خبر داد.

حجت‌الاسلام علی مراد کیانی با بیان اینکه خداوند متعال به پیامبر(ص) ابلاغ امر ولایت امیر المومنین(ع) و تعیین جانشینی ایشان را امر می‌کند، اظهار داشت: دستور ابلاغ امر الهی در خصوص ولایت وظیفه پیامبر(ص) بوده است.

وی با بیان اینکه پیامبر گرامی(ص) دستور خداوند درخصوص جانشینی حضرت علی(ع) را در روز ۱۸ ذی الحجه سال دهم هجری در سرزمین غدیر خم به سمع امت اسلامی رساند، بیان کرد: آنچه وظیفه مسلمانان بود تبلیغ و رساندن امر ولایت بوده است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه پیامبر در سخنان خود فرمودند که حاضران به غایبان دستورالهی را برسانند، ادامه داد: آنچه که در این امر مهم انجام نشد و درآن کوتاهی شد قسمت دوم مسئله بود که مسلمانان به وظیفه خود عمل نکردند.

حجت‌الاسلام کیانی با بیان اینکه مسئله ولایت مظلوم مانده است و عده ای تلاش کردند که غدیر به فراموشی سپرده شود، عنوان کرد: نباید فراموش کرد که تبیین و ترویج غدیر و ولایت محدود به زمان پیامبر(ص) نیست بلکه این مسئله در تمام دوران باید به طور ویژه انجام شود.

وی با بیان اینکه امروز عده ای به صورت عمدی و یا از روی غفلت تلاش می‌کنند که مسئله غدیر به فراموشی سپرده شود، اظهار داشت: سربازان و خادمان ولایت بر خود لازم می دانند که به تکلیف خود عمل کرده و برای ترویج فرهنگ ولایت بکوشند تا ثمره شیرین آن برای امت اسلامی بیشتر ملموس شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه در راستای ترویج فرهنگ غدیر ستاد شئون دینی در مناسبت های مذهبی در استان همدان اقدام به برگزاری همایش بزرگ ۱۰ هزار نفری خادمان ولایت کرده است، اظهار داشت: همایش خادمان ولایت در روز ۱۷ مهر ماه در حسنیه امام خمینی(ره) همدان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام علی مراد کیانی با بیان اینکه شبکه تبلیغ و اقشار تاثیر گذار اعم از مبلغین و مبلغات، مداحان، مسئولان هیئت های مذهبی، هیئت امنای مساجد، مربیان قرآن، معلمان حوزه دین و سایر اقشار تاثیر گذار در این همایش حضور دارند، ابراز داشت: هدف از برگزاری همایش خادمان ولایت برگزاری مراسم های گسترده در استان از سوی شبکه تبلیغ در آستانه عید غدیر است تا با رویکرد واحد و الویت های تبلیغی در راستای منویات مقام معظم رهبری انجام گیرد.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما