برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی «مبشر غدیر»

ایکنا , 20 مهر 1393 ساعت 9:19

مسابقه وبلاگ‌نویسی «مبشر غدیر» که از دهم مهرماه آغاز شده است تا ۳۰ مهرماه ادامه دارد.


مسابقه وبلاگ‌نویسی «مبشر غدیر» با موضوع غدیر و ولایت امیرالمومنین(ع) از ۱۰ مهرماه آغاز شده است و وبلاگ‌نویسان تا ۳۰ مهرماه فرصت دارند تا وبلاگ‌ خود را به ثبت برسانند. همچنین وبلاگ‌های برگزیده ۵ آذرماه مصادف با میلاد امام محمد باقر(ع) معرفی خواهند شد.

منبع مسابقه کتابخوانی با عنوان بلندترین داستان غدیر به روایت حذیفه یمانی برای یک جوان ایرانی در مدائن با فرمت‌های java،apk،epub و pdf وی‍ژه انواع تلفن‌های همراه و کامپیوتر از طریق پورتال مورد اشاره قابل دریافت است.

از موضوعات این مسابقه وبلاگ‌نویسی می‌توان به عید و جشن غدیر، داستان غدیر از مدینه تا خطابه، داستان غدیر از خطابه تا مدینه، خطابه غدیر و تاریخچه تبلیغی غدیر اشاره کرد و هر وبلاگ‌نویس تنها می‌تواند در یکی از بخش‌ها به صورت تخصصی شرکت کند.

این دوره از مسابقه وبلاگ نویسی برای چهارمین سال پیاپی و مسابقه کتابخوانی برای دومین سال در حال برگزاری است.

از مهم‌ترین معیارهای داوری می‌توان به ارتباط موضوعی محتوای ارائه شده با موضوع‌های مسابقه، ذکر منبع برای هر مطلب بخصوص در ذکر احادیث از منابع شیعه و اهل تسنن، به کارگیری شیوه‌های نوین اطلاع رسانی اعم از فید و اسکریپ‌های مورد نیاز، بروزرسانی مستمر و منظم وبلاگ، معرفی لینک‌های مرتبط با موضوع وبلاگ، تعامل با دیگران، استفاده از المان‌های گرافیکی و تصاویر مناسب برای هر مطلب، استفاده از اسکریپت‌های مفید (استفاده بی رویه یا نابجا از اسکریپت‌ها ممکن است امتیاز منفی داشته باشد)، میزان بازدیدکنندگان، استفاده از قالب مناسب و گرافیک مرتبط (رنگ، فونت، اندازه، طرح و...)، طبقه بندی و موضوع بندی مناسب مطالب، انتخاب عنوان و توضیح مناسب برای وبلاگ و مطالب آن و وضعیت وبلاگ در موتورهای جستجو اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای اطلاع بیشتر از مسابقه می‌توانند به نشانی mobasherghadir.ir مراجعه کنند. همچنین برای ثبت‌نام می‌توانند اینجا را کلیک کنند.


کد مطلب: 21087

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/21087/برگزاری-مسابقه-وبلاگ-نویسی-مبشر-غدیر

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir