۱۰۳۲ مداح در زنجان دارای پرونده هستند

سازمان تبلیغات اسلامی , 22 مهر 1393 ساعت 9:38

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان گفت: ۱۰۳۲ مداح در زنجان دارای پرونده هستند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان، یوسف اماملو امروز در جلسه هماهنگی سومین دوره انتخابات کانون مداحان استان زنجان افزود: ۱۰۳۲ نفر مداح در استان زنجان دارای پرونده هستند و به آنان کارت شناسایی صادر شده است.

وی ادامه داد: سومین دوره انتخابات کانون مداحان استان زنجان همزمان با سراسر کشور در ۱۲ دی ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کارت شناسایی مداحان تهیه و به آنان اعطاء شده است تصریح کرد: جهت شناسایی و ساماندهی مداحان کارت شناسایی این قشر تهیه و در حال حاضر ۱۰۳۲ مداح در استان زنجان دارای کارت شناسایی هستند.

اماملو ادامه داد: در زنجان ۴۳۰ مداح پرونده دارند ودر شهرستان های ابهر ۲۱۱ مداح، خرمدره ۱۰۴ مداح، ماهنشان ۸۰ مداح، طازم ۶۳ و خدابنده ۱۴۴ مداح دارای پرونده هستند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان اظهار داشت: هدف از شکل گیری کانون مداحان ساماندهی و نظارت و ارزیابی عملکرد مداحان است.

وی خاطر نشان کرد: کاندیداهای انتخابات کانون مداحان می توانند از تاریخ ۱۹/۷/۹۳ لغایت ۱۹/۸/۹۳ نسبت به ثبت نام اقدام نمایند و بعد از تایید صلاحیت آنان توسط مراجع ذیصلاح می توانند در انتخابات کانون مداحان شرکت کنند.

اماملو تاکید کرد: در شهرستانهای دارای ۳۰ تا ۲۰۰ مداح ۵ عضو اصلی و ۲ عضو علی البدل در کانون مداحان انتخاب خواهند شد و در شهرستانهای دارای ۲۰۱ الی ۴۰۰ مداح ۷ عضو اصلی و ۳ عضو علی البدل خواهند بود و در شهرستانهای ۴۰۱ الی ۱۰۰۰ مداح ۹ نفر عضو علی اصلی و ۴ نفر عضو علی البدل خواهند بود.

وی داشتن اعتقاد به اسلام و اصل ولایت فقیه و حسن شهرت و عدم وابستگی به جریانات فکری منحرف و داشتن حداقل مدرک دیپلم در شهرستانها و فوق دیپلم در مرکز استان و سکونت در محل اقامت و داشتن ۲۴ الی ۶۰ سال و داشتن سلامت جسمی و روحی را از شرایط کاندیداهای این دوره بر شمرد.


کد مطلب: 21113

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/21113/۱۰۳۲-مداح-زنجان-دارای-پرونده-هستند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir