تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۵
۰
کد مطلب : ۲۱۱۳۲

نشست برنامه‌ریزی مراسم عزاداری ماه محرم در رباط کریم برگزار شد

نشست برنامه‌ریزی مراسم عزاداری ماه محرم در رباط کریم برگزار شد
در آستانه حلول ماه محرم و ایام عزاداری حضرت امام حسین(ع)، نشست برنامه‌ریزی به همین منظور با حضور حجج‌اسلام علی تولائی، سرپرست تبلیغات اسلامی، حسین صنوبری، رئیس امور مساجد و آقایان بیژن سلیمان‌پور، فرماندار رباط کریم، جعفری، معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری رباط کریم، اکبر شاهمرادی، رئیس شورای هیئات مذهبی رباط کریم، سرهنگ سلیمانی رئیس پلیس پیشگیری، دانش‌آموز، بخش‌دار رباط کریم و دیگر مسئولین برگزار شد.

سلیمان‌پور در این جلسه گفت: آنچه که در طول تاریخ در مورد ضرورت انتقال آن غفلت شده، محتوا و پیام اصیل نهضت حسینی است که به جای پرداختن به اهمیت و ضرورت آن شاهد آن هستیم که برخی ظواهر و مسائل بی‌محتوا مورد توجه قرار گرفته است.

فرماندار رباط کریم افزود: سوق دادن مجالس سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) به سمت تدبر در مفاهیم متعالی نهضت حسینی برکات بسیاری خواهد داشت که روحانیان و مسئولان هیئات مذهبی به‌ عنوان پرچمداران تبلیغ و ترویج اسلام ناب محمدی(ص) در این زمینه نقش محوری و تأثیرگذاری بر عهده دارند.

همچنین در این نشست، درباره نیازهای فرهنگی، امنیتی و انتظامی حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی شهرستان در طول ماه محرم بحث و تبادل نظر شد و تصمیماتی پیرامون برنامه‌های این ایام اتخاذ شد.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما