آغاز ثبت‌ نام انتخابات کانون مداحان و شاعران آئینی در قم

ایکنا , 23 مهر 1393 ساعت 10:38

مسئول تشکل‌های مذهبی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم از آغاز ثبت نام سومین دوره انتخابات کانون مداحان و شاعران آئینی در این استان خبر داد.


حجت‌الاسلام مراد حیدری، مسئول تشکل‌های مذهبی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم اظهار کرد: سومین دوره انتخابات کانون مداحان و شاعران آئینی روز جمعه ۱۲ دی ماه در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام از علاقه‌مندان شرکت در این انتخابات از ۱۹ مهرماه گفت: افرادی که برای کاندیداتوری در این دوره از انتخابات آمادگی دارند می‌توانند تا ۱۹ آبان ۹۳ به اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، کانون مداحان و شاعران آئینی مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مسئول تشکل‌های مذهبی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم از تشکیل ستاد برگزاری انتخابات کانون مداحان و شاعران آئینی خبر داد و افزود: در این دوره از انتخابات، برای نخستین‌بار برخی دستگاه‌ها و نهادهای مسئول استان به عضویت این ستاد در آمدند و امیدواریم با برنامه‌ریزی انجام شده، انتخابات خوبی برگزار شود.

به گفته حجت‌الاسلام حیدری در این انتخابات ۱۱ عضو اصلی و ۵ عضو علی‌البدل انتخاب شده و به مدت چهار سال در کانون مداحان و شاعران آئینی استان قم فعالیت خواهند کرد.


کد مطلب: 21136

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/21136/آغاز-ثبت-نام-انتخابات-کانون-مداحان-شاعران-آئینی-قم

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir