در نشست مسئولان تشکل های دینی استان گیلان عنوان شد؛

تاکید بر نوآوری به دور از خرافات در هیئت های مذهبی

12 تير 1387 ساعت 18:08

نشست مسئولان تشکل های دینی، هیئت های محوری، شورای هیئت های مذهبی و کانون مداحان گیلان برگزار شد.


به گزارش خیمه، حجت الاسلام روحاني نژاد، معاون امور فرهنگي و تبليغ سازمان تبليغات اسلامي کشور در اين نشست که از سوی اداره کل تبلیغات اسلامیاستان گیلان برگزار شد، ضمن برشمردن اهداف برگزاري جلسه بر هويت فرهنگي و نوآوري به دور از خرافات با استفاده از قرآن و احاديث و حفظ استقلال فرهنگي و سياسي توسط هيئات مذهبي و تشکل هاي ديني تاکيد نمود .
در اين نشست همچنين حجت الاسلام يعقوب ديلمقاني مدير کل دفتر تشکل هاي ديني و مراکز فرهنگي سازمان تبليغات اسلامي در رابطه با برنامه ها و اهداف فرهنگي و جايگاه هيئات مذهبي و تشکل هاي ديني در سال نوآوري و شکوفايي صحبت كرد.

حجت الاسلام جمال ياري مديرکل تبليغات اسلامي گيلان در اين جلسه با اشاره به اهميت و نقش تشکل هاي ديني و شوراي هيئات مذهبي گفت : ايجاد بسترسازي هماهنگ و همکاري متقابل و نظارت بر نحوه فعاليت ها از جمله مهمترين محورهاي اين جلسه است که مورد برسي قرار خواهد گرفت . 

در پايان اين هم انديشي که با حضور مداحان ، اعضاء شوراي هيئات مذهبي و تشکل هاي ديني استان برگزار شد ، شرکت کنندگان به ارائه نظرات و پيشنهادات و مشکلات مربوط به خود پرداختند که پس از بحث و تبادل نظر تصميمات لازم اتخاذ گرديد .


کد مطلب: 2116

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/2116/تاکید-نوآوری-دور-خرافات-هیئت-های-مذهبی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir