اعلام نتایج قرعه‌کشی عتبات عالیات دانشگاهیان/ آغاز ثبت‌نام عمره دانشجویی

ایکنا , 27 مهر 1393 ساعت 9:24

رئیس ستاد عمره و عتیات دانشگاهیان اعلام کرد: شب گذشته پایان مهلت ثبت‌نام عتبات عالیات دانشگاهیان بوده و امروز پس از قرعه‌کشی نتایج آن اعلام می‌شود.


حجت‌الاسلام والمسلمین محمد فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتیات دانشگاهیان از اتمام قطعی مهلت ثبت‌نام عتبات عالیات دانشگاهیان تا پایان شنبه ۲۶ مهر ماه خبر داد و گفت: ساعت ۲۴ شنبه ثبت‌نام عتبات عالیات به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۲۷ هزار و ۳۰۰ نفر برای اعزام به عتبات عالیات دانشگاهیان پیش‌ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: یک‌شنبه ۲۷ مهر ماه قرعه‌کشی انجام و نتایج عتبات عالیات دانشگاهیان اعلام می‌شود.

حجت‌الاسلام فقهی همچنین اعلام کرد: در این دوره چهار هزار و ۲۰۰ نفر از دانشگاهیان سراسر کشور به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

وی از آغاز ثبت‌نام عمره دانشجویی از امروز یک‌شنبه ۲۷ مهر ماه نیز خبر داد و گفت: در عمره دانشجویی سال جاری ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر به عمره اعزام می‌شوند که ۱۵ هزار نفر از دانشجویان و دو هزار و ۵۰۰ نفر از اساتید خواهند بود.


کد مطلب: 21189

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/21189/اعلام-نتایج-قرعه-کشی-عتبات-عالیات-دانشگاهیان-آغاز-ثبت-نام-عمره-دانشجویی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir