تولید نرم‌افزار چند رسانه‌ای با محوریت زندگی حضرت علی(ع)

ایکنا , 28 مهر 1393 ساعت 10:10

معاون فرهنگی، ارتباطات و امور بین‌الملل مؤسسه دارالحدیث از طراحی و تولید نرم‌افزار جامعی در خصوص حضرت علی(ع) با محوریت دانشنامه حضرت علی(ع) خبر داد.


حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی‌نیا، معاون فرهنگی، ارتباطات و امور بین‌الملل مؤسسه دارالحدیث  اعلام کرد: برنامه‌ریزی برای تولید نرم افزار ویژه امام علی(ع) در حال انجام است و امیدواریم تا سال آینده بتوانیم تولید این نرم افزار را به پایان رسانده و از آن رونمایی کنیم.
وی با اشاره به اینکه در این نرم افزار زندگی حضرت علی(ع) در سه فراز: تولد حضرت علی(ع) تا رحلت پیامبر(ص)، از رحلت پیامبر(ص) تا امامت حضرت علی(ع) و از امامت تا شهادت به تصویر کشیده خواهد شد، گفت: برای تولید این نرم‌افزار حداقل یک سال زمان لازم است.
حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا در خصوص منبعی که بر اساس آن نرم افزار حضرت علی(ع) ساخته خواهد شد، گفت: این نرم‌افزار به پشتوانه دانشنامه امام علی(ع) که توسط مؤسسه دارالحدیث به نگارش درآمده است، تولید می‌شود.

ترجمه نرم‌افزار ثارالله
وی همچنین اعلام کرد: پس از رونمایی از نرم‌افزار چند رسانه‌ای ثار‌الله با محوریت زندگی امام حسین(ع) بسیاری متقاضی ترجمه و تبدیل این نرم افزار به زبان عربی و انگلیسی بودند که بر همین اساس به زودی بازسازی این نرم افزار به زبان‌های عربی و انگلیسی شروع می‌شود.


کد مطلب: 21220

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/21220/تولید-نرم-افزار-چند-رسانه-ای-محوریت-زندگی-حضرت-علی-ع

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir