تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۱
۰
کد مطلب : ۲۱۲۲۴

پیش بینی برای حضور بیش از 21 هزار هیئت از نمایشگاه عطر سیب

پیش بینی برای حضور بیش از 21 هزار هیئت از نمایشگاه عطر سیب
دوازدهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب (هیئت‌ها، مساجد و حسینیه‌های شهر تهران) از ۲۵ مهرماه در بوستان بزرگ ولایت آغاز شده و تا ۳ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

هدف از برپایی این نمایشگاه تقویت باور‌های آئینی و دینی و عمق بخشی به آگاهی دوستداران و تشنگان زلال معرفت اهل البیت(ع) است. در نمایشگاه عطر سیب علاوه بر توجه اصولی به رویکرد‌های فرهنگی و ارائه محتوای مناسب در جلسات مذهبی، خدمات مناسب و محصولات متنوع، با کیفیت و ارزان قیمت به تشکل‌های مذهبی به صورت متمرکز و در یک مکان ارائه می‌شود.

دوازدهمین نمایشگاه عطر سیب با وسعتی در حدود ۸ هزار مترمربع در بوستان بزرگ ولایت با حضور قریب به ۲۰۰ تولید کننده و توزیع کننده اصلی در زیر گروه‌های مواد غذایی، محصولات برق و الکترونیک، تجهیزات آشپزخانه‌ای و اقلام فرهنگی و تبلیغی مورد نیاز هیأت‌ها، حسینیه‌ها، مساجد و کانون‌های مذهبی است.

در سال گذشته حدود ۲۲۰۰۰ هیأت، تشکل مذهبی، مسجد و تکیه از نمایشگاه یازدهم عطر سیب بازدید و از مزایای ارائه شده استفاده کردند که بنا به گفته مسئولین اجرایی پیش بینی می‌شود.این تعداد امسال به ۲۵۰۰۰ مرکز مذهبی ارتقاء یابد.

بازدید از دوازدهمین نمایشگاه عطر سیب برای عموم آزاد بوده و افراد عادی نیز می توانند همانند تشکل‌ها و هیئات مذهبی نسبت به تهیه ملزومات و مایحتاج نذورات و برنامه‌های مذهبی خود از این نمایشگاه باحداقل ۳۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده نسبت به قیمت های جاری اقدام نمایند.

در اولین روز نمایشگاه که به صورت آزمایشی برگزار شد ۱۰هزار بازدیدکننده در روز اول حضور یافتند.

ارایه برنامه های زنده فرهنگی از قبیل رادیو، تعزیه خوانی، مقتل خوانی، تئاتر خیابانی و از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در این نمایشگاه است. همچنین ۱۰ شماره نشریه نیز به صورت روزانه در ایام نمایشگاه منتشر و توزیع خواهد شد و ۶۰۰ عنوان کتاب از ۱۰۰ انتشارات برتر در نمایشگاه عرضه می شود.

در این نمایشگاه ۵۰ صنف در بخش فروشگاهی با اولویت تولیدکنندگان برتر حضور خواهند داشت و از ۴۰ هزار قلم کالا سعی شده ۱۲ هزار قلم در این فروشگاه ارایه شود. اقلام ارایه شده در بخش فروشگاهی از لحاظ قیمت، کمیت و کیفیت از بهترین محصولات ارائه و کالاهای مورد نیاز مردم به وفور در انبارها وجود دارد که استقبال چندین برابری مردم پیش بینی می شود.

ساعت کار نمایشگاه ۹ صبح تا ۱۸ بعد از ظهر و پذیرش هیئات و تشکلهای مذهبی تا ساعت ۱۶ است.

مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما