گردهمایی هیئات مذهبی لرستان در مشهد مقدس برگزار می‌شود

سازمان تبلیغات اسلامی , 28 مهر 1393 ساعت 12:41

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از برگزاری گردهمایی هیئات مذهبی این استان در مشهد مقدس خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، در این مراسم حجت‌الاسلام مهدوی،مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده گردهمایی هیئات مذهبی استان لرستان در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۶۰ نفر از مسئولان هیئات مذهبی و مداحان استان لرستان به منظور شرکت در این گردهمایی به مشهد مقدس اعزام خواهند شد بیان داشت: اعضای شورای هیئات مذهبی و کمیته مداحان نیز در این گردهمایی حضور دارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان افزود: برنامه اعزام اعضای هیئات مذهبی و همچنین کمیته مداحان استان امروز راس ساعت چهار در فرودگاه خرم آباد با حضور استاندار لرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدوی امین در بخش دیگری از سخنان خود از استاندار لرستان در راستای پشتیبانی ازاعزام کاروان اعضای هیئات مذهبی استان به مشهد مقدس تقدیرکرد و اظهارداشت: برنامه اعزام این کاروان به مشهد مقدس زیارتی و آموزشی خواهد بود.

وی با بیان اینکه هر ساله سازمان تبلیغات اسلامی قبل از شروع ماه محرم گردهمایی هیئات مذهبی را برگزار می‌کند تصریح کرد: متناسب با تعداد هیئات مذهبی هر شهرستان افرادی به صورت برگزیده برای حضور در این گردهمایی انتخاب شده اند.


کد مطلب: 21232

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/21232/گردهمایی-هیئات-مذهبی-لرستان-مشهد-مقدس-برگزار-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir