ارائه طرح ساخت سریال حضرت زینب(س) به سیما

ایکنا , 3 آبان 1393 ساعت 10:12

ضیاءالدین دری طرح ساخت سریال حضرت زینب (س) را به سیما ارائه کرد.


سید ضیالدین دری، کارگردان تلویزیون، درباره کار جدیدش گفت: خیلی علاقه‌مند هستم تا سریالی با محوریت حضرت زینب(س) جلوی دوربین ببرم. در این راستا طرحی را تهیه کردم که به سازمان صدا و سیما پیشنهاد داده‌ام، اما تا زمانی که آنها به لحاظ مالی این امکان را نداشته باشند، این کار جلوی دوربین نخواهد رفت.

وی افزود: نگارش فیلمنامه این کار نیازمند تحقیقات فراوان است که باید توسط چند محقق آشنا به علوم دینی انجام شود، زیرا کوچکترین خطاها و اشتباه در این حوزه ممکن است سبب بازخوردهای منفی بسیار شود. برای همین به محض تایید صدا و سیما گروهی از آگاهان در حوزه فیلمنامه‌نویسی مشغول کار به روی این پروژه خواهند شد.

این کارگردان ادامه داد: ساخت کارهای تاریخی ـ مذهبی جدا از عظمتی که به لحاظ کاری دارد، سعادتی نصیب فیلمسازان می‌کند، چون هر کسی این موهبت نصیبش نمی‌شود که درباره ائمه کاری تولید کند. من نیز امیدوارم که به این خواسته برسم.

این کارگردان در پایان گفت: جدا از مراحل تحقیقی، این فیلم از لوکیشن‌های بسیاری بهره خواهد برد که این خواسته در صورتی محقق می‌شود که بودجه لازم در اختیار کار قرار گیرد. مطلب دیگر این‌که برای این آثار نباید کم گذاشت، چون باید عظمت شخصیت را در قالب تصویر هم مشاهده کرد.


کد مطلب: 21303

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/21303/ارائه-طرح-ساخت-سریال-حضرت-زینب-س-سیما

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir