تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۲
۰
کد مطلب : ۲۱۳۵۲

بوستان کتاب با ۱۰ اثر جدید به استقبال محرم می‌رود

بوستان کتاب با ۱۰ اثر جدید به استقبال محرم می‌رود
حسن سادین، رئیس اداره بازاریابی مؤسسه بوستان کتاب، درباره آثاری که به مناسبت ایام محرم‌الحرام توسط این مؤسسه منتشر شده‌اند، عنوان کرد: کتاب «باغ سیب، درخت شکیب» نوشته محبوبه زارع است که با موضوع اهل بیت(ع) در سال جاری به بهای ۲۹ هزار ریال و در ۲۲۴ صفحه منتشر شده است.

وی گفت: از دیگر آثار این موسسه درباره محرم طی سال جاری می‌توان به کتاب «بررسی و تحقیق پیرامون نهضت حسینی» اثر سیدعلی فرحی اشاره کرد. این اثر با موضوع تاریخ اسلام در ۶۸۴ صفحه و به بهای ۳۳۰ هزار ریال به چاپ رسیده است.

به گفته سادین، کتاب «بهترین بابای دنیا» که به قلم محمود پوروهاب برای گروه سنی کودک و نوجوان نوشته شده است، به موضوع اهل بیت(ع) اختصاص دارد که به بهای ۴۰ هزار ریال و در ۹۲ صفحه منتشر شده است.

رئیس اداره بازاریابی مؤسسه بوستان کتاب همچنین از «جام عبرت» نوشته سیدحسین اسحاقی با موضوع اندیشه سیاسی یاد کرد که در ۲۴۴ صفحه و به بهای ۱۲۰ هزار ریال به مناسبت ایام محر‌م‌الحرام به چاپ رسیده است.

سادین اظهار کرد: در ادامه دیگر کتب منتشر شده با موضوع محرم، جلد اول و دوم «حیات پاکان» به قلم مهدی محدثی و درباره اهل بیت(ع) منتشر شده‌اند. این آثار به ترتیب در ۸۰ و ۹۲ صفحه و به بهای ۳۰ و ۳۵ هزار ریال به چاپ رسیده‌اند.

وی به کتاب «سخنان حسین بن علی(ع) از مدینه تا کربلا» اشاره کرد و افزود: این اثر به قلم آیت‌الله محمدصادق نجمی نوشته شده‌ است که درباره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بوده و در ۴۲۰ صفحه و به بهای ۱۶۰ هزار ریال منتشر شده است.

سادین همچنین از چاپ «تحلیل از زندگانی سیاسی امام حسن مجتبی(ع)»، اثر سیدجعفر مرتضی عاملی و ترجمه محمد سپهری درباره اهل بیت(ع) به کوشش موسسه بوستان کتاب در ۲۶۰ صفحه و به بهای ۱۲۰ هزار ریال خبر داد.

این مسئول بوستان کتاب از انتشار کتاب «راه محمد(ص)» نوشته آیت‌الله سیدرضا صدر و ترجمه سیدباقر خسروشاهی درباره اهل بیت یاد کرد و گفت: این اثر نیز در ۶۲۰ صفحه و به بهای ۳۰۰ هزار ریال منتشر شده است.

وی عنوان کرد: «نقش همسران رسول خدا(ص) در حکومت امیرمؤمنان(ع)» دیگر اثر بوستان کتاب به قلم سیدتقی واردی است که در ۳۱۶ صفحه و به بهای ۱۳۰ هزار ریال منتشر شده است.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما