نمایشگاه عکس‌های پشت صحنه مختارنامه در نگارخانه فرهنگسرای بهمن

ایکنا , 6 آبان 1393 ساعت 11:45

نمایشگاه عکس از پشت صحنه‌های سریال به یادماندنی «مختارنامه» به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) در نگارخانه فرهنگسرای بهمن برپاست.


به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای بهمن؛ در این نمایشگاه که از ۵ تا ۱۵ آبان ماه با همکاری بنیاد رودکی و نگارخانه برج آزادی در نگارخانه فرهنگسرای بهمن برپا است؛ تعداد ۵۰ تابلو اثر از مسعود پاکدل طی هفت سال عکاسی از صحنه‌های سریال ماندگار «مختارنامه» با هدف گسترش و تبلیغ فرهنگ عاشورایی، ایجاد فضای معنوی، تقویت بصیرت و انتقال آموزه‌های عاشورا به نسل جوان در معرض بازدید عموم شهروندان قرار دارد.

فیلمبرداری سریال ارزشمند «مختارنامه» از فروردین ماه سال ۱۳۸۳ آغاز و در تیر ۱۳۸۸ به پایان رسید، این مجموعه به یادماندنی در شهرهای آران و بیدگل(کاشان)، تهران، آبادان، شوشتر، شهریار، ورامین، تاکستان، قزوین و شاهرود انجام شده‌ است و مسعود پاکدل هنرمند عکاس در مسیر فیلمبرداری این پروژه تلویزیونی بیش از ۷۰ هزارعکس زیبا و جذاب از پشت صحنه را به ثبت رسانده است.

علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه جذاب و دیدنی می‌توانند به نشانی میدان بهمن، فرهنگسرای بهمن، گالری شماره یک مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۳۱۲۱۸۰ تماس گرفته و یا از سایت www.bahman.farhangsara.ir بازدید کنند.


کد مطلب: 21423

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/21423/نمایشگاه-عکس-های-پشت-صحنه-مختارنامه-نگارخانه-فرهنگسرای-بهمن

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir