ویژه برنامه‌های محرم و صفر برج میلاد اعلام شد

تابناک , 6 آبان 1393 ساعت 13:05

مدیرعامل برج میلاد تهران با اشاره به رویکرد فرهنگی یادمان ملی ایرانیان گفت: برنامه های برج میلاد تهران در ماه محرم از دهه دوم این ماه با عنوان «خیمه‌ها و نجواها» و با رویکرد نخبگانی برگزار خواهد شد و در تمامی این برنامه ها میزبان شهروندان خواهیم بود.


فرزاد هوشیار پارسیان دوشنبه ۵ آبان ماه در نشست خبری اعلام ویژه برنامه‌های محرم و صفر برج میلاد گفت: امسال هفتمین سال بهره برداری برج میلاد تهران است. سه سال است که رویکرد ما در حوزه ماموریتی یادمان ملی رویکرد فرهنگی بوده و با این رویکرد سعی کرده‌آیم برج را به یک مکان عمومی برای خدمات‌رسانی به عموم مردم تبدیل کنیم.

اجرای برنامه های محرم و صفر ششمین قله فرهنگی سال،اجرای ۱۲۰ برنامه فرهنگی ، هنری و اجتماعی در محرم و صفر در برج میلاد،اجرای معمای پریشان در محرم،کنسرت وداع و رونمایی از ۱۵ پرده قهوه خانه ای و عاشورایی از برنامه هایی است که هوشیار جزئیات آنرا برای ایام ماه های محرم و صفر اعلام کرد.

وی همچنین افزود: امروز نیر میزبان دومین سری مهمانان ریلی اروپایی هستیم که شامل ۱۰۰ نفر از کارگزاران ۱۴ کشور اروپایی که با قطار لوکس ۵ ستاره اروپایی وارد کشور شدند و تیم ما برای استقبال هم اکنون در راه‌آهن مستقر شده‌اند.


کد مطلب: 21431

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/21431/ویژه-برنامه-های-محرم-صفر-برج-میلاد-اعلام

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir