تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۸۷ ساعت ۱۹:۱۴
۰
کد مطلب : ۲۱۴۶
در جلسه کميسيون صدور مجوز فعاليت هيئت های مذهبي عنوان شد؛

هیئت های مذهبی برای مقابله با جریان های انحرافی تجهیز شوند

هیئت های مذهبی برای مقابله با جریان های انحرافی تجهیز شوند
به گزارش خیمه، مدير کل تبليغات اسلامي استان زنجان در نخستین جلسه کميسيون صدور مجوز فعاليت هيئت های مذهبي با اشاره به اهميت استفاده از پتانسيل موجود هيئات مذهبي که با مسائل اعتقادي وديني مردم کار دارند گفت: در عصر خودمان به عينيـــه شاهد بوده ايم که هيئت های مذهبي چه نقش آفريني بزرگي در به وجود آمدن انقلاب اسلامي ايران داشته اند.
 
حجت الاسلام دشتکي اظهار داشت: اين جايگاه عظيم خود جوش مردمي قبل از انقلاب با دست متدينيــــــن جامعه مديريت و اداره مي شد. 

رئيس اداره فرهنگي اداره کل تبلیغات اسلامی استان نیز در ادامه این جلسه گفت: با توجه به اهميت و جايگاه هيئات مذهبي در حوزه دين و مسائل اجتماعي امروز و لزوم ساماندهي ، انسجام و تغذيه فکري آنها براي مقابله با جريان هاي انحرافي و تجربيات چندين ساله سازمان از نياز ها و ضرورتهاي مهم تشکيل اين جلسه است. 
 
در اين جلسه مقرر شد هر يک از دستگاهها و اعضاء با معرفي نماينده تام الاختيار و ثابت در جلسات کميسيون شرکت نمايند.

همچنین مقرر شد ضمن به روز نمودن آمار هيئات مذهبي ليست هيئاتي که صلاحيت آنها بررسي خواهد شد قبلاً به اطلاع اعضاء برسد و در خاتمه مقرر شد جلسات کميسيون دو جلسه در ماه تشکيل گردد. 

گفتنی است در این جلسه، معاون فرهنگي و پژوهشي اداره کل تبليغات اسلامي استان به عنوان رئيس کميسيون، رئيس شوراي هيئات مذهبي شهرستان زنجان به عنوان نائب رئيس و دبير انجام وظيفه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما