یک مسئول فرهنگی:

هيئت های مذهبي سیمای اهل بیت را به صورت صحیح به مردم نشان دهند

21 تير 1387 ساعت 11:00

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان گفت: هيئت های مذهبي وظيفه دارند در کنار روحانيت از اسلام ناب محمدي(ص) و راه امام (ره) و مقام معظم رهبري و شهداء دفاع کنند و سيماي اهل بيت(ع) را به صورت صحيح به مردم نشان دهند.


به گزارش خیمه، رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان فلاورجان طی سخنانی در مراسم نخستین انتخابات شوراي هيئت های مذهبي این شهرستان به تشريح نقش هيئت های مذهبي پرداخت و گفت: هيئت های مذهبي وظيفه دارند در کنار روحانيت از اسلام ناب محمدي(ص) و راه امام (ره) و مقام معظم رهبري و شهداء دفاع کنند و سيماي اهل بيت(ع) را به صورت صحيح به مردم نشان دهند و مواظب تحريفات و انحرافات باشند. 

در ادامه این مراسم جعفری، کارشناس تشکلهاي ديني اداره کل تبليغات اسلامي استان اصفهان درباره شرايط انتخابات و وظايف شورا مطالبي را بيان نمود. 

در پایان این مراسم انتخابات شورای هیئت های مذهبی شهرستان فلاورجان برگزار شد و آقایان عبدالرحيم رهنما، حسين جعفرزاده ، سيد مجتبي موسوي ، رسول قرباني، سيد ابوالقاسم ميرلوحي و حسين اکبري به عنوان اعضاء اصلي و سيد رضا موسوي، محمد رضا اکبري، رضا قاسمي و ابراهيم قاسمي به عنوان اعضاء علي البدل انتخاب این شورا شدند.


کد مطلب: 2148

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/2148/هيئت-های-مذهبي-سیمای-اهل-بیت-صورت-صحیح-مردم-نشان-دهند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir