تکیه مجازی در شهر مجازی راه اندازی شد

ایکنا , 11 آبان 1393 ساعت 10:33

اداره کنندگان سایت «شهر مجازی مردم ایران» برای اینکه هر چه بیشتر شهرشان شبیه شهرهای واقعی باشد، به ایجاد تکیه‌ای مجازی در این شهر اقدام کرده‌اند.


شرکت توسعه فن‌آوری پردازش سپید ایرانیان(سپید وب) سایت «شهر مجازی مردم ایران» را با هدف ارتباط مؤثر و کارآمدتر ایرانیان راه‌اندازی کرده است.

این سایت علاوه بر خدماتی از قبیل نگارخانه، شهربازی، ثبت‌احوال و ... که به صورت معمول به مخاطبان و شهروندان مجازی خود ارائه می‌کند، به مناسبت ماه محرم به ایجاد بخشی با عنوان «تکیه مردم ما» اقدام کرده است. تکیه‌ای مجازی، در شهری مجازی برای مردمی حقیقی.

در این بخش برنامه‌های تکیه به صورت روزانه ارائه می‌شود، مثلاً برای امروز هفتم محرم‌الحرام مصادف با ۱۰ آبان ماه مراسم تکیه با قرائت قرآن کریم، قرائت زیارت عاشورا با صدای مهدی سماواتی، سخنرانی علی شریعتی و عزاداری محمود کریمی و حسین فخری بارگذاری شده است.

تفاوت این تکیه با سایر تکیه‌های معمول این است که در آن محدودیت زمانی وجود ندارد و افراد علاقه‌مند هر زمان که بخواهند می‌توانند با ورود به آن از مراسم تکیه به صورت صوتی استفاده کنند.

همچنین حاضران در تکیه می‌توانند در خصوص برنامه‌های ارائه شده نظر یا پیشنهاد خود را ارائه کنند.
نکته جالب اینکه این تکیه پرچم مخصوص به خود را نیز داراست و تابلو اعلانات، خادم، دیوار، دیوارنوشته و نوای خاص خود را نیز دارد.
برای شرکت در این تکیه مجازی اینجا را کلیک کنید!


کد مطلب: 21521

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/21521/تکیه-مجازی-شهر-راه-اندازی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir