هیئات مذهبی علمداران برگزاری مجالس عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین هستند

سازمان تبلیغات اسلامی , 28 آبان 1393 ساعت 11:48

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیئات مذهبی علمداران برگزاری مجالس عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هستند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدجعفر مرتضوی در جمع مسئولین هیئات مذهبی و عزاداری شهرستان بویراحمد سخنانی با تاکید بر همکاری و مشارکت گسترده در برپایی خیمه های عزای حسینی و تاثیرگزاری در فراگیری این مجالس اظهار داشت: امروز هیئات مذهبی علمداران برگزاری مجالس عزاداری حضرت اباعبدالله الحسینی (ع) هستند و مردم هم هیئات را به نام امام حسین(ع) می شناسند و توقع دارند لذا هیئات مذهبی قدر و موقعیت خود را بدانند که چه وظیفه و مسئولیت ارزشمندی دارند.

وی افزود: بسیاری از مشکلات و گرفتاری ها معلول دوری از مذهب و فاصله گرفتن از مکتب اهل بیت است و تا زمانی که از مذهب رویگردان باشیم همین وضعیت حکمفرماست و چاره کار احیا مکتب اهل بیت است به همین علت، انتظار است هیئات مذهبی با برنامه ریزی مردم را به مذهب دعوت نمایند و نسبت به ترویج و گسترش آموزه های دینی اهتمام کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه، اخلاص را رمز ماندگاری و تاثیر گزاری ذکر کرد و با توصیه به متولیان عرصه فرهنگی نسبت به پرهیز از ریا و خودنمایی گفت: کاری که برای خدا و با هدف رضایت خدا و خدمت به مردم باشد ماندگار و تاثیرگذار است.


کد مطلب: 21865

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/21865/هیئات-مذهبی-علمداران-برگزاری-مجالس-عزاداری-حضرت-اباعبدالله-الحسین-هستند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir