اسامی ۱۰۰۰ دانشجوی عمره‌گزار اعلام می‌شود

ایکنا , 1 آذر 1393 ساعت 9:32

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خبر داد: شنبه اول آذر ماه اسامی ۱۰۰۰ نفر از دانشجویانی که در طرح آموزش مجازی ستاد عمره دانشگاهیان شرکت و امتحان داده بودند، به عنوان آخرین سهمیه عمره دانشجویی اعلام می‌شود.


محمد زارع، معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به اینکه هزار نفر از ظرفیت ۱۵ هزار نفری سهمیه عمره دانشجویی به دانشجویانی اختصاص یافته بود که در قرعه‌کشی عمره پذیرفته نشده بودند، گفت: این دانشجویان با شرکت در طرح آموزش مجازی ستاد عمره دانشگاهیان و دادن امتحان شانس دوباره‌ای برای شرکت در قرعه‌کشی داشتند.

وی افزود: این طرح برای نخستین بار در سال جاری برای دانشجویان ثبت‌نام کننده در عمره اجرا شد و دانشجویان پس از گذراندن دوره‌های ویژه و کسب نمرات لازم (که به صورت مجازی انجام شد) در قرعه‌کشی مجدد شرکت داده شدند.

زارع از انجام قرعه‌کشی این تعداد از دانشجویان در روز پنج‌شنبه ۲۹ آبان ماه خبر داد و گفت: قرعه‌کشی میان دانشجویانی که در این طرح ثبت‌نام و حد نصاب نمره را کسب کردند انجام شد و نتایج این قرعه‌کشی که شامل اسامی هزار دانشجوی منتخب است، شنبه اول آذر ماه در سایت لبیک اعلام و به برگزیدگان پیامک ارسال می‌شود.

لازم به ذکر است: این دوره شامل آشنایی با احکام اولیه و آشنایی با تاریخ ائمه بقیع(ع) بود که در پایان هر درس سؤالاتی از متقاضی پرسیده و بعد از گذراندن دوره‌ها، آزمون پایان دوره از متقاضیان گرفته شد.


کد مطلب: 21878

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/21878/اسامی-۱۰۰۰-دانشجوی-عمره-گزار-اعلام-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir