یک مسوول فرهنگی:

ورود خرافات و برخی حرکات به مداحی ها خواسته دشمنان است

25 تير 1387 ساعت 19:00

رییس اداره تبلیغات اسلامی قائمشهر گفت: دشمنان بواسطه افراد ساده لوح و با ظرافت خاص يک سري خرافه ها و حراکات را به مداحی ها وارد می کنند، که تا از آنها عليه دين مقدس اسلام استفاده نمايند،


به گزارش خیمه، رییس اداره تبليغات اسلامي قائمشهر طی سخنان در جلسه کانون مداحان شهرستان قائمشهر گفت: در مداحي مداحان اهل بيت (ع) بايد کاملا خرافه زدايي گردند.
 
حجةالاسلام ذاکري خطير گفت : همه مداحان اهل بيت (ع) بايد سازماندهي و ساماندهي شوند و از اين به بعد مداحان خواهر هم بايد در جلسات ما حضور داشته باشند تا از راهکارها و پتاسيل آنها بهره برده شود .

وي تصريح کرد: همه مداحان اهل بيت (ع) بايد شأنيت خود را محفوظ نمايند و آنچه که رضاي اهل بيت (ع) در آن است مدّ نظر خود قرار دهند و رعايت کنند.

رئيس اداره تبليغات اسلامي قائمشهر در پايان ضمن توصيه جدي در مورد آسيبهاي مداحي که از خواسته هاي دشمنان قسم خورده ما مي باشد اشاره کرد و اظهار داشت: امروز دشمنان با تکنولوژي هاي پيشرفته تهاجمات فرهنگي عليه نظام و فرهنگ ما را نشانه گيري کرده اند و بواسطه افراد ساده لوح و با ظرافت خاص يک سري خرافه ها و حراکات مداحي را وارد اعتقادات اين افراد مي کنند ، که تا از اعتقادات آنها عليه دين مقدس ما استفاده نمايند، پس بايد هوشيارانه و دقت در همه رفتارها و کلاممان داشته باشيم .


کد مطلب: 2203

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/2203/ورود-خرافات-برخی-حرکات-مداحی-خواسته-دشمنان

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir