«بزم آخر» از اربعین روی آنتن می‌رود

ایکنا , 12 آذر 1393 ساعت 10:21

«بزم آخر» عنوان یک مجموعه شش قسمتی است که از اربعین روی آنتن شبکه پنج می‌رود.


سجاد شهریاری، کارگردان مجموعه تلویزیونی «بزم آخر» با بیان این‌که این سریال تلویزیونی از ۳۰ آذر (۲۸ صفر) به روی آنتن شبکه تهران می‌رود، خبر داد: این کار تلویزیونی، یک اثر دینی است که قرار است به مناسبت اربعین حسینی روی آنتن رود، البته پیشتر قرار بود که در ایام محرم این کار پخش شود، اما این امکان فراهم نشد. این مجموعه شش قسمتی توسط جمال گلی تهیه شده است.

وی افزود: آتیلا پسیانی، امید روحانی، انوشیروان ارجمند، امیرحسین رستمی، الهام چرخنده، کامران تفتی، علیرام نورایی، مهدی ماهانی، مهدی فقیه، زهره حمیدی، محمدرضا عباس‌نژاد و (با معرفی) شیما عباسی بازیگران اصلی «بزم آخر» هستند. برای تیتراژ این کار مناسبتی حمید عسگری ترانه‌ای خوانده است. این سریال در تهران تصویربرداری شده است.

وی درباره داستان فیلم نیز چنین توضیح داد: این مینی‌سریال قصه زندگی رضوان، دختر سیداحمد و دانشجوی تئاتر را روایت می‌کند که در حال تحقیق در مورد تعزیه است. رضوان در این راه با اتفاقات عجیب و غریبی روبرو می‌شود که همین اتفاقات باعث پی بردن او به حقایقی از گذشته پدرش منجر شده تا اینکه... .

سایر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از؛ نویسنده: حسن مشکلاتی، مدیر تصویربرداری: مهدی امیری، مدیر صدابرداری: ناصر انتظاری، طراح گریم: دانیال شعاعی، طراح صحنه و لباس: کیوان ذوالفقاری، تدوین: روزبه کلباسی، آهنگساز: مسعود یزدانی، عکاس: نرگس مقدسی.


کد مطلب: 22127

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/22127/بزم-آخر-اربعین-روی-آنتن-می-رود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir