جاماندگان کوی عشق اربعین با پای پیاده به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) می‌روند

ایکنا , 12 آذر 1393 ساعت 10:29

مراسم راهپیمایی اربعین تهران با عنوان جاماندگان کوی عشق، ۲۲ آذرماه، به سمت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.


مراسم پیاده روی اربعین برای دومین سال متوالی به سمت حرم حضرت عبدالعظیم برپا و به علت استقبال مردم سه مسیر مجزا در نظر گرفته شده است.

مسیر اول از میدان امام حسین(ع)، خیابان ۱۷ شهریور، میدان خراسان، خیابان شوش، میدان شوش، خیابان فدائیان اسلام و در انتها حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) است.

همچنین، مسیر دوم میدان آزادی، خیابان آزادی، اتوبان شهید نواب صفوی، میدان بهمن، خیابان شهید رجایی و حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) است.

مسیر سوم از امامزاده حسن(ع)، خیابان امین الملک، خیابان قزوین، میدان ۹ دی، پل جوادیه، میدان بهمن، خیابان شهید رجایی و حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) است.

بنابراین گزارش، حرکت از تمام مسیرها صبح روز اربعین مصادف با ۲۲ آذرماه، ساعت ۷:۳۰ با تلاوت قرآن کریم و مداحی آغاز و پرچم‌های «یالثارات الحسین(ع)» در میان زائران توزیع می‌شود.

به غیر از سه مسیر یاد شده از شهرک‌های اطراف استان تهران، اسلامشهر، ورامین، قیام دشت و پاکدشت نیز مسیرهایی تعیین شده است که در نهایت به سه مسیر اصلی می‌پیوندند و با شعار لبیک یا حسین(ع) این مسیر را به یاد حضرت اباعبدالله(ع) و یارانش می‌پیمایند و خودشان را تا نماز ظهر روز اربعین به حرم خضرت عبدالعظیم(ع) می‌رسانند.


کد مطلب: 22128

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/22128/جاماندگان-کوی-عشق-اربعین-پای-پیاده-حرم-حضرت-عبدالعظیم-ع-می-روند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir