نرم‌افزارهای عتبات ویژه تلفن‌های همراه در اختیار زائران قرار گرفت/ دانلود کنید!

ایکنا , 12 آذر 1393 ساعت 10:58

چهار نرم‌افزار با محتوای زیارت عتبات عالیات ویژه تلفن‌های همراه اندرویدی در آستانه اربعین حسینی در اختیار عموم قرار گرفت.


پایگاه اطلاع‌رسانی حج، همزمان با اعزام زائران ایرانی به همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی، نرم‌افزارهای عتبات ویژه تلفن‌های همراه اندرویدی که به همت ستاد فرهنگی اربعین و ستاد عتبات دانشگاهیان تولید شده است را منتشر کرد.
جهت دریافت نرم‌افزارهای ویژه تلفن‌های همراه اندرویدی از لینک‌های زیر استفاده کنید:
دانلود نرم‌افزار اربعین (ویژه علاقه‌مندان و زائرین کربلا در اربعین)

این نرم‌افزار که توسط ستاد فرهنگی اربعین تهیه شده است، حاوی تصاویر و صوت‌های ناب و مرتبط با اربعین است که بی‌شک همراه داشتن آن برای علاقه‌مندان و به ویژه زائران عتبات در ایام اربعین بسیار مفید خواهد بود.

دانلود نرم‌افزار آرام دجله

این نرم‌افزار با هدف آشنایی دانشگاهیان با اماکن مقدس کاظمین و سامرا تهیه شده است.

دانلود نرم‌افزار آستان خورشید

آشنایی با اماکن مقدس نجف اشرف، به ویژه حرم مطهر امیرالمؤمنین علی(ع) به صورت تصویری و با طرح‌های گرافیکی در این نرم‌افزار گنجانده شده است.

دانلود نرم‌افزار بر کرانه فرات

اماکن مقدس کربلای معلی، با بهره‌گیری از تصاویر و طرح‌های گرافیکی در این نرم‌افراز گنجانده شده است.

یادآور می‌شود، پایگاه اطلاع‌رسانی حج همچنین نرم‎افزار کتاب‌خوان عتبات عالیات ویژه تلفن همراه که حاوی بیست کتاب درباره عتبات عالیات است را تولید و طی چند روز آینده به صورت رایگان در اختیار عموم علاقه‌مندان قرار خواهد‌ داد.


کد مطلب: 22131

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/22131/نرم-افزارهای-عتبات-ویژه-تلفن-های-همراه-اختیار-زائران-قرار-گرفت-دانلود-کنید

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir