تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۰
۰
کد مطلب : ۲۲۱۴۴

گروه‌های تئاتری برای اربعین حسینی در مرز ایران و عراق مستقر شوند

گروه‌های تئاتری برای اربعین حسینی در مرز ایران و عراق مستقر شوند
سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستعضفین و رئیس ستاد راهیان نور که در کنگره ۴۵۰ شهید هنرمند تئاتر در شهر اردبیل حضور پیدا کرد، علاوه بر رونمایی از تمبر این کنگره، خطاب به هنرمندان و گروه‌های تئاتری گفت: به گروه‌های تئاتری از تمامی استان‌ها پیشنهاد می‌دهم که در مرزهای ایران و عراق مستقر شوند و مسافران و زائران حرم امام حسین (ع) را برای سفر معنوی اربعین حسینی آماده کنند.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه مسافران سفر معنوی اربعین حسینی یک تا ۲ روز در مرز ایران و عراق تا ادامه سفر به کربلای معلی حضور پیدا می‌کنند، گروه‌های تئاتری می‌توانند با اجرای آثار نمایشی متناسب زائران حرم امام حسین (ع) را برای ادامه این سفر معنوی آماده کنند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: هنرمندان تأثیر بسزایی در فرهنگ کشور دارند بخصوص هنرمندان هنر متعالی تئاتر که می‌توانند کشور را به سوی پیشبرد اهداف والای فرهنگ انقلاب اسلامی، کمک بسزایی بکنند.

سردار فضلی اظهار امیدواری کرد که برخی سهل انگاری‌های صورت گرفته تا به امروز در عرصه هنر از بین بروند تا تأثیر هنر و هنرمندان تئاتر هر چه بیشتر به پیشبرد اهداف فرهنگی والای نظام کمک کند.

کنگره ۴۵۰ شهید هنرمند تئاتر با دبیری حسین مسافرآستانه و با حضور هنرمندان و مدیران تئاتری روز چهارشنبه ۱۲ آذرماه در شهر اردبیل برگزار شد.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما