اعلام فراخوان ششمین جشنواره پیامک ادبی رضوی

ایکنا , 12 آذر 1393 ساعت 14:00

همراه به سایر بخش‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) فراخوان ششمین دوره «جشنواره پیامک ادبی رضوی» اعلام شد.


«جشنواره پیامک ادبی رضوی» بخشی از جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) است که طی روزهای اخیر فراخوان آن از سوی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، اعلام شده است.

ششمین دوره این جشنواره در دو مقطع سنی دانش‌آموزی (تا ۱۸ سال) و بزرگسال (بالای ۱۸ سال) برگزار و به ۵۰ نفر از برگزیدگان جوایز نقدی (مجموعاً ۱۵۰ میلیون ریال) اعطا می‌شود.

ویژگی پیامک‌های ارسالی به جشنواره:
پیامک‌ها باید یک تک‌بیت، مصرع یا یک جمله زیبا و اثرگذار باشد که برای نخستین بار آفریده شده باشد. متن هر پیامک حداکثر باید ۲۵۰ کاراکتر را شامل شود و تا اول مرداد ۱۳۹۴ به شماره ۱۰۰۰۳۸۵۱۳ پیامک شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فراخوان هر یک از برنامه‌های موضوعی جشنواره امام رضا(ع)می‌توانند به وبگاه سه زبانه «شمس توس» به نشانی مراجعه کنند. همچنین سامانه پیام کوتاه: ۳۰۰۰۷۸۸۸ و شماره تلفن‌: ۹ - ۰۵۱۳۲۲۸۳۰۴۴ به عنوان پل ارتباطی میان و جشنواره مخاطبان معرفی شده است.

لازم به ذکر است: افتتاحیه اصلی این جشنواره همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) در ۲۵ مردادماه سال آتی در قم آغاز می‌شود و اختتامیه اصلی این جشنواره در شب میلاد مسعود امام رضا(ع) در چهارم شهریور سال آینده در مشهد مقدس است.

اختتامیه برنامه‌های موضوعی سیزدهمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) نیز در دهه کرامت برگزار می‌شود.


کد مطلب: 22150

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/22150/اعلام-فراخوان-ششمین-جشنواره-پیامک-ادبی-رضوی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir