اعزام زائران به عمره مفرده از فردا آغاز می‌شود

ایکنا , 12 آذر 1393 ساعت 14:22

اولین گروه زائران عمره‌گزار ایرانی فردا پنج‌شنبه ۱۳ آذر ماه از ایستگاه پروازی تهران عازم سرزمین وحی می‌شوند.


از فردا، پنج‌شنبه ۱۳ آذر ماه با پرواز سه هواپیمای حامل زائران ایرانی به مدینه منوره، عمره مفرده سال ۹۳ ـ ۹۴ آغاز می‌شود.

در این سه پرواز که از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران انجام می‌‌شود، هفت کاروان شامل ۸۰۰ زائر ایرانی و ۱۰۰ نفر از عوامل اجرایی عمره ۹۳ حضور دارند.

دومین گروه از زائران ایرانی نیز روز ۱۴ آذر ماه از استان‌های خراسان رضوی و آذربایجان شرقی عازم سرزمین وحی خواهند شد، همچنین ۱۵ آذر ماه نخستین کاروان زائران عمره‌گزار اصفهانی اعزام می‌شوند.

لازم به ذکر است: حسن سرخوش، مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت در همین خصوص اعلام کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده در هفته نخست اعزام‌ها هفت هزار و ۵۰۰ زائر و در هفته‌های پس از آن حدود ۱۷ هزار نفر به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی افزود: دور نخست اعزام زائران ایرانی به سرزمین وحی از ۱۳ آذر ماه تا ۲۰ اسفند ۹۳ انجام می‌گیرد که در این دوره بیش از ۳۱۵ هزار نفر توفیق زیارت اماکن مشرفه مکه مکرمه و مدینه منوره را خواهند داشت، دوره دوم اعزام‌ها نیز از ۲۱ اسفند تا نیمه ماه رمضان صورت می‌گیرد.

لازم به ذکر است: با توجه به وجود ظرفیت خالی در برخی از کاروا‌ن‌های عمره مفرده، دارندگان فیش‌های عمره مفرده تا اولویت ۴۵۰ می‌توانند در سامانه فاخر برای اعزام عمره مفرده در سال جاری ثبت‌نام کنند.


کد مطلب: 22151

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/22151/اعزام-زائران-عمره-مفرده-فردا-آغاز-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir