کتاب صوتی «فصل شیدایی لیلاها» رونمایی می‌شود

ایکنا , 15 آذر 1393 ساعت 9:47

کتاب گویای «فصل شیدایی لیلاها» در آستانه اربعین حسینی از سوی انتشارات نیستان رونمایی می‌شود.


«نوین کتاب گویا» در آستانه اربعین، آیین رونمایی از کتاب سخنگوی «فصل شیدایی لیلاها» اثر سیدعلی شجاعی را برگزار می‌کند.

این کتاب صوتی با آهنگسازی و تنظیم مهدی زارع و با صدا و روایت مصطفی رحماندوست، شاهین علایی‌نژاد، احسان چریکی، غلامحسین مراقبی، غلام بابوته و مسعود میرزایی منتشر شده است. این کتاب صوتی که روایت هفت راوی است از حرکت امام حسین(ع)، چه در کنار و چه در مقابل؛ با به کار بستن همه امکانات مدیوم کتاب گویا، تلاش کرده تا تصویری شنیدنی و روایتی دیدنی را در اختیار مخاطب بگذارد.

این مراسم با حضور رضا امیرخانی، ساعد باقری، بهزاد بهزادپور، سهیل محمودی، مریم مه‌نگار و نویسنده و آهنگساز و راویان اثرروز چهارشنبه ۱۹ آذر از ساعت ۱۶ - ۱۸ در سالن همایش‌های کتابخانه ملی برگزار می­‌شود.

در بخشی از کتاب آمده است: «و ما هفت تن بودیم، برای برافروختن، برنشاندن و سوختن در میان آتشی تا به ابد فروزان. هفت نفر از هزاران. از آن آتشگاه، ققنوسانی تا ملکوت پرگشودند و خاکسترانی تا به همیشه تاریخ نفرین شده ماندند که امروز، ما هفت تن، ققنوس و خاکستر، با همان دستار و کردار، طنین هزارباره و نامکرر آن واقعه بزرگ را به روایت نشسته‌­ایم که:

مظلمه خون کیست این همه کشتارها/چیستی ای ملک ری/فتنه­‌گری تا به کی/این همه مفتی و شیخ/این همه قاضی شریح/چند برادر کشی/لذت کافرکشی/بغض قلم را شکست/آتش باورکشی/ «کیست که عبرت برد زین همه تکرارها».


کد مطلب: 22158

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/22158/کتاب-صوتی-فصل-شیدایی-لیلاها-رونمایی-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir