تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۶
۰
کد مطلب : ۲۲۱۶۵

فعالیت ۰۷۰ ۲ مداح در استان سمنان

فعالیت ۰۷۰ ۲ مداح در استان سمنان
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری در دیدار با اعضای کانون مداحان استان با اشاره به اینکه این کانون در حال حاضر ۳۹ عضو اصلی و ۱۶ نفر عضو علی البدل دارد، افزود: شهرستان های گرمسار، مهدیشهر، سمنان، دامغان، شاهرود، میامی و بیارجمند دارای کانون مداحان هستند.

وی با بیان اینکه در سومین دوره از انتخابات کانون مداحان استان، شهرستان سرخه نیز دارای کانون خواهد شد، تصریح کرد: شهرستان های سمنان، شاهرود و دامغان نیز با توجه به افزایش تعداد مداحان اهل بیت (ع) در این دوره از انتخابات به تعداد اعضای کانون مداحانشان افزوده می‌شود.

رئیس ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی استان سمنان تعداد اعضای جدید کانون مداحان شهرستان های استان را در شاهرود و سمنان، ۹ نفر اصلی و چهار نفر علی البدل، شهرستان دامغان هفت نفر اصلی و سه نفر علی البدل و در شهرستان های سرخه، مهدیشهر، گرمسار، میامی و همچنین بخش بیارجمند هر کدام پنج نفر اصلی و سه نفر علی البدل اعلام کرد که برای مدت چهار سال عضو این کانون ها می شوند.

در سومین دور از انتخابات کانون مداحان استان سمنان ۵۰ نفر به‌عنوان عضو اصلی و ۲۱ نفر نیز به‌عنوان عضو علی البدل انتخاب خواهند شد.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما