تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۹
۰
کد مطلب : ۲۲۱۷۲
نماینده آیت‌الله سیستانی تأکید کرد:

عدم جواز زیارت اربعین برای ساکنان شهرهایی که با تهدید داعش مواجه هستند

عدم جواز زیارت اربعین برای ساکنان شهرهایی که با تهدید داعش مواجه هستند
به گزارش شبکه جهانی الکفیل، سیداحمد الصافی در خطبه‌های نماز جمعه دیروز شهر مقدس کربلا که در صحن‌های حرم مطهر امام حسین(ع) ایراد شد، با تأکید بر لزوم حراست از مناطق آزادشده از دست تروریست‌ها، گفت: مردم شهرهایی که از سوی داعش با تهدید مواجه هستند؛ نباید برای زیارت اربعین این شهرها را ترک کنند.

وی افزود: غفلت از توطئه‌های دشمنان می‌تواند تاوان سنگینی را به دنبال داشته باشد. مردم باید از تهدیدهای جدی داعش برحذر بوده و با هوشیاری بالایی به مقابله با آن بپردازند.

نماینده آیت‌الله العظمی سیستانی تصریح کرد: گروه‌های مردمی با تلاش‌های فراوان توانسته‌اند بخش‌های بسیاری را از اشغال گروه‌های تکفیری پاکسازی کنند و نباید اجازه داد این دستاوردها به‌سادگی از دست برود.

سیدصدرالدین قبانچی، خطیب جمعه نجف اشرف نیز در خطبه‌های نماز جمعه دیروز که در حسینیه فاطمیه کبری ایراد شد، گفت: ارتش عراق مناطق بسیاری را از لوث داعش پاکسازی کرده است که این امر با کمک نیروهای مردمی و به فتوای مرجعیت صورت پذیرفته است.

وی با انتقاد از متهم ساختن کمیته‌های مردمی مبارزه با داعش به طایفه‌گرایی، عنوان کرد: نباید دستاوردهای بزرگ نیروهایی را که به مبارزه با تروریست در مناطق مختلف پرداخته و از جان و مال مردم عراق دفاع کردند؛ با این گونه اتهامات خدشه‌دار کرد.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما