تفاهم‌نامه استان‌های دربرگیرنده حرم‌های مطهر اهل بیت(ع)

ایکنا , 16 آذر 1393 ساعت 10:30

با حضور رؤسای شورای اسلامی استان‌های خراسان رضوی، استان قم و فارس تفاهم‌نامه استان‌های دربرگیرنده حرم‌های مطهر اهل بیت(ع) امضاء شد.


غلامرضا بصیری پور، عضو شورای عالی استانها در این خصوص گفت: هدف از برگزاری این جلسه تعامل و گسترش همکاری‌های موثر بین شوراهای اسلامی هر سه استان در استقبال و تکریم زوار عزیزی که به هر یک از سه حرم مطهر اهل بیت(ع) جهت زیارت مشرف می‌شوند.

رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی با اشاره به لزوم انجام کارهای فرهنگی و اشاعه هرچه بیشتر فرهنگ و اخلاق اسلامی در بین زائرین بیان کرد: ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی با نگاه ویژه به نیازهای فرهنگی اجتماعی جهت زائرین یکی از اهداف این تفاهم‌نامه است.

وی افزود: ایجاد نمایشگاه‌ها و بازارچه‌ها جهت معرفی و ارائه ظرفیت‌های(فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، صنعتی)، توسعه صنعت توریسم که منابع عالی درآمد هریک از استان‌هاست همانند صنعت گردشگری و زیارتی از اهداف دیگر این تفاهم نامه است.

بصیری‌پور بیان کرد: ما برآنیم تا دوستداران و عاشقان و زوار حرم‌های مطهر حضرت علی بن موسی رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و حضرت احمد بن موسی شاه چراغ(ع) در سه استان خراسان رضوی، قم، شیراز که با عشق و علاقه وافر تحمل سختی‌های فراوان به پابوسی آل پیامبر(ص) مشرف می‌شوند را حمایت‌های معنوی و فرهنگی، کرده و حتی‌المقدور موجبات آسایش هرچه بیشتر این عزیزان را فراهم سازیم.


کد مطلب: 22198

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/22198/تفاهم-نامه-استان-های-دربرگیرنده-حرم-های-مطهر-اهل-بیت-ع

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir