تجمع بزرگ عزاداران حسینی به‎مناسبت اربعین در خرم آباد

سازمان تبلیغات اسلامی , 17 آذر 1393 ساعت 12:39

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری تجمع بزرگ عزاداران حسینی در روزاربعین در شهرستان خرم آباد خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان،حجت‌الاسلام مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اعلام این خبر،گفت: برگزاری مراسم مذهبی و دینی در ترویج و گسترش فرهنگ اسلامی در سطح جامعه نقش بسزایی دارد.

وی با اشاره به تجمع عظیم مردمی در روزاربعین افزود: این تجمع به‌عنوان یک مانور بزرگ سیاسی،عبادی می تواند برنامه ریزیها و توطئه های دشمنان اسلام را خنثی و آنها را از دست یابی به اهداف پلید خود که همان ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی وکم ارزش کردن مبانی و ارزش های دینی و مذهبی است نا امید و مأیوس کند.

وی اظهار داشت: به همت اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان و جامعه اسلامی اصناف و بازار شهرستان خرم اباد و با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه،سپاه پاسداران،حوزه کمالیه،صدا و سیما و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان تجمع بزرگ عزادارن حسینی در روز اربعین ساعت ۹ صبح در مقابل حوزه کمالیه شهرستان خرم آباد با حضور گسترده هیئات مذهبی،روحانیون و اقشار مختلف مردم برگزارخواهد شد.

حجت‌الاسلام مهدوی در پایان سخنان خود تصریح کرد: با برنامه ریزی و هماهنگی های بعمل آمده نظیر این مراسم در همه شهرستانهای استان با شکوه و گسترده گی خاصی برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 22244

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/22244/تجمع-بزرگ-عزاداران-حسینی-به-مناسبت-اربعین-خرم-آباد

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir