۱۰۰ هزار جلد کتابچه «آداب زیارت» در بین زائران اربعین توزیع شد

ایکنا , 18 آذر 1393 ساعت 9:20

قرارگاه اربعین حسینی شهرداری تهران مستقر در مرز شلمچه از توزیع یکصد هزار جلد کتابچه آداب زیارت در بین زائرین اربعین حسینی در مناطق مهران، چزابه و شلمچه توسط شهرداری تهران خبر داد.


منصور پژوهان، نماینده شهرداری تهران در قرارگاه اربعین حسینی مستقر در شلمچه گفت: شهرداری منطقه ۶ تهران و شرکت شهر سالم با تجهیز درمانگاه بهداشتی به مساحت ۳۰۰ متر با ظرفیت ۲۰ تخت و دو آمبولانس در مرز شلمچه به طور شبانه‌روزی به زائرین اربعین حسینی خدمات ارائه می‌دهد.

وی افزود: روزانه حدود ۲۰۰۰ نفر از خدمات اورژانسی این مرکز استفاده می‌کنند و در طول مدت اعزام زایرین به کربلا از مرز شلمچه ۳۰ هزار بسته بهداشتی و ایمنی و ۴۰ هزار جلد کتابچه آداب زیارت در بین زایرین توزیع می‌شود.

پژوهان ادامه داد: شهرداری تهران در مناطق مرزی شلمچه، چزابه و مهران محل اسکان موقت به ظرفیت ۵ هزار نفر ایجاد کرده است و ۹۰ دستگاه اتوبوس در سه نقطه مرزی مذکور بصورت رایگان و شبانه‌روزی آماده ارائه سرویس به زایرین ایرانی است.

وی همچنین از توزیع یکصد هزار جلد کتابچه «آداب زیارت» در بین زایرین اربعین حسینی در مناطق مهران، چزابه و شلمچه توسط شهرداری تهران خبر داد.


کد مطلب: 22255

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/22255/۱۰۰-هزار-جلد-کتابچه-آداب-زیارت-بین-زائران-اربعین-توزیع

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir