نمایش "طفلان مسلم"ویژه اربعین حسینی برای کودکان و نوجوانان

مهر , 18 آذر 1393 ساعت 12:32

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: نخستین نمایش مذهبی ویژه کودکان و نوجوانان با عنوان نمایش عروسکی "طفلان مسلم" در این استان اجرا می شود.


جواد کریم نژاد سه شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: نمایش عروسکی "طفلان مسلم" که با حمایت حوزه هنری آذربایجان شرقی تولید و اجرا می شود، نخستین نمایش مذهبی ویژه کودکان و نوجوانان در استان است.

وی با اشاره به اجرای این نمایش به مناسبت اربعین حسینی خاطر نشان کرد: نمایش عروسکی "طفلان مسلم" که نویسندگی و کارگردانی آن را محمد ملکی اصل و سرپرستی گروه را رامین راستی بر عهده دارند، از هشتم آذر سال جاری در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان روی صحنه رفته است.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری آذربایجان شرقی به دیگر برنامه ریزی های صورت گرفته برای اجرای این نمایش در سطح استان نیز اشاره و تصریح کرد: همچنین این نمایش مذهبی تا تاریخ ۳۰ آذر در سطح مدارس و برای دانش آموزان نیز اجرا خواهد شد.

کریم نژاد در پایان اظهار داشت: جلیل شهنازی، مصطفی پور قاسم، محمد زیرک، میلاد عباسی، مهدی جودی و علی کاظمی وند عروسک گردانی نمایش عروسکی طفلان مسلم را به عهده دارند.

گفتنی است نمایش عروسکی طفلان مسلم نخستین نمایش مذهبی ویژه کودکان و نوجوانان در استان است که پیش از این نیز در جشنواره هنری تئاتر بسیج استان به عنوان اثر منتخب برگزیده شده است.ش


کد مطلب: 22276

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/22276/نمایش-طفلان-مسلم-ویژه-اربعین-حسینی-کودکان-نوجوانان

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir