تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۳
۰
کد مطلب : ۲۲۲۹۰

ورود بیش از ۳۴۵ هزار زائر اربعین حسینی از مرز مهران به عراق

ورود بیش از ۳۴۵ هزار زائر اربعین حسینی از مرز مهران به عراق
محمد صمدی، مسئول قرار گاه اربعین حسینی شهرداری تهران مستقر در مرز مهران گفت: تا ظهر روز دوشنبه ۱۷ آذر ۳۴۵ هزار زایر ایرانی از مرز مهران وارد کشور عراق شده است و خروج زائران از مرز هنوز هم ادامه دارد.

وی افزود: درمانگاه شهر سالم شهرداری تهران با ظرفیت ۲۵ تخت روزانه به بیش از یکهزار زائر ایرانی در مرز مهران خدمات اورژانسی و بهداشتی ارائه می‌دهد.

صمدی ادامه داد: این درمانگاه با ۲ دستگاه آمبولانس، ۲ پزشک، ۴ تکنسین و ۱۰ پرستار به صورت شبانه‌روزی به زائرین اربعین حسینی که از این نقطه مرزی قصد تشرف به کربلا را دارند، خدمات ارائه می‌دهد.

وی در ادامه گفت: شهرداری منطقه ۵ تهران با پیش‌بینی و تدارک اسکان موقت برای ۱۵۰۰ نفر در مرز مهران با غذای گرم از زائرین عزیز پذیرایی می‌کند.

مدیر پشتیبانی موزه دفاع مقدس گفت: علاوه بر تعداد زیادی از نیروهای خدماتی شهرداری که به عنوان خادم افتخاری مشغول خدمت رسانی ونظافت در مرز مهران هستند، تعداد ۳۰ دستگاه اتوبوس بصورت رایگان وشبانه روزی مشغول انتقال زائرین از شهر مهران به پایانه مرزی هستند وتعداد ۱۰۷ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائرین ایرانی به کربلا وارد کشور عراق شده است.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما