نمایش قرآن منسوب به دستخط مبارک امام حسین(ع)

ایکنا , 23 آذر 1393 ساعت 10:20

نمایشگاهی از کتاب‌های خطی، چاپ سنگی و چاپی با موضوع امام حسین(ع) و اربعین حسینی و قرآن منسوب به خط امام حسین(ع) در کتابخانه آستان قدس رضوی برپا شد.


نمایشگاهی از کتاب‌های خطی، چاپ سنگی و چاپی با موضوع امام حسین(ع) و اربعین حسینی و قرآن منسوب به خط امام حسین(ع) در کتابخانه آستان قدس رضوی برپاشده است که آثار نفیس و ارزشمندی از علما، فضلا، دانشمندان و نویسندگان بزرگ اسلام مانند شیخ مفید، سیدبن طاووس و استاد مطهری در معرض نمایش عموم قرار گرفته است.

در این نمایشگاه علاوه بر قرآن منسوب به دستخط مبارک امام حسین(ع) کتاب‌های خطی ارزشمندی مانند «شرح زیارت عاشورا»، «منبع البکاء»، «جامع الفوائد» و «سعادت الکونین» در معرض دید عموم قرار گرفته است.

«انوارالشهاده»، «مهیج الاحزان»، «داستان غم و طریق البکاء» برخی از عناوین کتاب‌های چاپ سنگی این نمایشگاه است و علاوه بر آثارچاپ سنگی کتاب‌های چاپی ارزشمندی نظیر «درسنامه اربعین»، «اخلاق حسینی»، «قیام عاشورا»، «سیره حسینی»، «حسین(ع) بهانه خلقت» و «پندهای امام حسین(ع)» درمعرض نمایش قرارگرفته است.

گفتنی است، نمایشگاه کتاب‌های خطی، سنگی و چاپی با موضوع امام حسین(ع) و اربعین حسینی همه روزه از تاریخ ۲۰ تا ۲۵ آذرماه از ساعت ۸ تا ۱۹ در محل کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی پذیرای عموم علاقه‌مندان به آثارفرهنگی، دینی و مذهبی است.


کد مطلب: 22324

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/22324/نمایش-قرآن-منسوب-دستخط-مبارک-امام-حسین-ع

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir