برگزاری عزاداری دهه آخر صفر در لرستان

مهر , 24 آذر 1393 ساعت 10:21

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان جزئیات مراسم های عزاداری دهه آخر صفر در این استان را تشریح کرد.


حجت الاسلام سعید مهدوی امین با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای دهه آخر صفر در استان لرستان اظهار داشت: در این راستا برگزاری اجتماع بزرگ عزاداران اربعین حسینی(ع) یکی از این برنامه ها بوده که در روز اربعین و در مقابل حوزه کمالیه خرم آباد برگزار شد.

وی بیان داشت: این اجتماع بزرگ با همکاری انجمن اصناف و بازاریان خرم آباد و همچنین شورای هیئات مذهبی لرستان برگزار شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه برگزاری این اجتماع از سوی ستاد ساماندهی شئونات مذهبی استان تصویب شده بود ادامه داد: به طور حتم این اجتماع بزرگ طی سالهای آینده نیز در استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مهدوی امین همچنین یگی دیگر از برنامه های پیش بینی شده برای دهه آخر ماه صفر در استان را برگزاری مراسم عزداری در محل بیت نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد عنوان کرد و گفت: این برنامه به مدت ۱۰ شب و با سخنرانی حجت الاسلام میر تبار برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: این برنامه با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان و بعد از نماز مغرب و عشا در محل حسینه بیت نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان همچنین از برگزاری مراسم عزاداری ۲۸ صفر در محل حسینیه ثارالله خرم آباد خبر داد و تصریح کرد: این برنامه نیز به همت هیئت رزمندگان اسلام و همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی برای اولین بار در این محل برگزار می شود.

حجت الاسلام مهدوی امین یادآور شد: همچنین مراسم عزاداری ۲۸ صفر در محل حوزه علمیه کمالیه خرم آباد از سوی انجمن اسلامی اصناف و بازاریان برگزار می شود.

وی ادامه داد: همچنین مراسم زیارت پیامبر(ص) از راه دور نیز روز ۲۸ صفر راس ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در مصلای الغدیر خرم آباد با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همچنین با همکاری تبلیغات اسلامی لرستان برگزار می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه مراسم عزاداری شهادت امام رضا(ع) در روز ۳۰ صفر در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار خواهد شد گفت: این برنامه نیز به همت انجمن اسلامی اصناف و بازاریان و همچنین شورای هیئات مذهبی استان برگزار می شود.

حجت الاسلام مهدوی امین یادآور شد: مشابه برنامه های دهه آخر ماه صفر با محوریت ادارات تبلیغات اسلامی در همه شهرستانهای استان برگزار می شود.


کد مطلب: 22356

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/22356/برگزاری-عزاداری-دهه-آخر-صفر-لرستان

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir