آثار «سوگواره هنر عاشورایی» در بوته نقد استادان گرافیک

مهر , 24 آذر 1393 ساعت 10:42

نشست نقد و بررسی آثار برتر هشتمین «سوگواره هنر عاشورایی» با حضور استادان گرافیك دوشنبه 24 آذرماه در گالری ابوالفضل عالی برگزار می شود.


در این نشست كه با همكاری مركز هنرهای تجسمی حوزه هنری و مركز محافل و جشنواره های حوزه هنری برگزار می شود، مرتضی گودرزی دیباج مدیر مركز هنرهای تجسمی حوزه هنری، صدیقه سلمان دبیر هنری هشتمین «سوگواره هنر عاشورایی»، مرتضی حیدری عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس، احمد آقا قلی زاده عضو گروه گرافیك مركز هنرهای تجسمی، فرشته سعیدا كارشناس ارشد گرافیك و افضل السادات طوسی استادیار دانشگاه الزهرا(س) به بررسی آثار و ارائه سخنرانی می پردازند.

این نشست دوشنبه ۲۴ آذرماه از ساعت۱۵ تا ۱۷ و در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری، مكان نمایش آثار برتر هشتمین سوگواره هنر عاشورایی برگزار می شود.

از میان تعداد ۱۴۰۴ اثر رسیده به سوگواره كه به تفكیك شامل ۹۵۳ اثر در بخش پوستر،۳۱۰ اثر در بخش تصویر سازی و ۱۴۱ اثر در بخش پرچم است، تعداد ۳۰ اثر در بخش پوستر،۴۹ اثر در بخش تصویر سازی و ۱۳ اثر در بخش پرچم به نمایشگاه پایانی راه یافتند.

در بخش پوستر و پرچم محمد خزایی، احمد آقا قلی زاده و فرشته سعیدا و در بخش تصویرسازی نیز ابوالفضل همتی آهویی، محمدعلی بنی اسدی و عصمت افضل طوسی داوری آثار را بر عهده داشتند.

نمایشگاه آثار برگزیده هشتمین «سوگواره هنر عاشورایی» تا اول دی ماه در گالری شماره ۱ خانه عكاسان و نگارخانه ابوالفضل عالی برای بازدید مخاطبان دایر است.


کد مطلب: 22358

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/22358/آثار-سوگواره-هنر-عاشورایی-بوته-نقد-استادان-گرافیک

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir