شناسایی و ساماندهی ۱۹۳۲ مداح در استان گیلان

سازمان تبلیغات اسلامی , 25 آذر 1393 ساعت 10:16

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری سومین دوره انتخابات کانون مداحان استان خبر داد و گفت: تعداد ۱۹۳۲ مداح در گیلان ساماندهی و شناسایی شدند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، حجت‌الاسلام جمال یاری ۲۴ آذر ماه ۹۳ در حاشیه برگزاری دوره آموزش مداحی نوجوانان در گفت‌وگو با صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به برگزاری دوره های آموزش مداحی جهت نوجوانان و جوانان، بیان کرد: تعمیق بینش و پایه ریزی تفکر صحیح در نوجوانان و جوانان برای مقابله با آسیب های روانی و فرهنگی که ممکن است در سنین بالاتر گریبان گیر آن ها شود و همچنین جهت دهی مثبت به احساسات و دادن دل گرمی به آنان به منظور ایجاد توانایی و قدرت تحمل انتقاد از اهداف این سازمان در برگزاری اینگونه دوره های آموزشی است.

وی به وظایف سنگین و حساس مداحان اشاره کرد و افزود: آشنا کردن نوجوانان و جوانان با توطئه های سیاسی و راه های تهاجم فرهنگی، به منظور پیش گیری و مقابله با آسیب های روانی ناشی از انحرافات اخلاقی و عقیدتی نیاز جدی و ضروری است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، به برگزاری سومین دوره انتخابات کانون مداحان در سطح استان همزمان با سراسر کشور در ۱۲ دی ماه ۹۳ پرداخت و اذعان داشت: تعداد ۲۶۶ مداح گیلانی جهت شرکت در سومین دوره انتخابات کانون مداحان استان ثبت نام کرده و اکنون مشغول تبلیغات انتخاباتی هستند.

وی یکی از وظایف مهم کانون مداحان را شناسایی و ساماندهی مداحان برشمرد و خاطر نشان کرد: تاکنون با همکاری کانون مداحان استان تعداد ۱۹۳۲ مداح که ۱۶۰ نفر از آنها بانوان هستند شناسایی و ساماندهی شدند.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: تعداد منتخبین در شهرستان ها و مرکز استان ۱۱۸ نفر هستند که ۸۴ نفر اصلی و ۳۴ نفر علی البدل خواهند بود.


کد مطلب: 22385

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/22385/شناسایی-ساماندهی-۱۹۳۲-مداح-استان-گیلان

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir